eticket eerder ophalen
eticket eerder ophalen
Weet iemand of je een eticket, die bij ebookers is gekocht, al ruim voor de vliegreis op de luchthaven kan inruilen voor echte tickets?
Re: eticket eerder ophalen
Ik dacht dat vanaf zomer 2008 in principe alleen nog maar E-tickets gebruikt worden? Ik vind het ook ideaal geen gezeul meer met tickets die je kwijt kan raken. Heb je ze om een bepaalde reden nodig?
Mijn reisgenoot wil tastbare tickets in bezit hebben. Hij twijfelt volgens mij aan de betrouwbaarheid van een eticket/a4'tje als geldige ticket.
-
- Reiziger
Ik vrees dat je, je reisgenoot moet teleurstellen. Het is sinds 2008 alleen mogelijk om met e-tickets te reizen. Het is zelfs zo dat je niet eens een uitdraai van je e-ticket bij je hoeft te hebben. Als ik op reis ga check ik vaak alleen met mijn paspoort in. (Heb wel altijd een uitdraai bij voor de zekerheid, maar heb nog nooit problemen gehad.)
- bolletjeom
- Reisexpert
als je meer zekerheid wilt kan je kijken of de maatschappij waarmee je vliegt de mogelijkheid geeft van online inchecken.
dit kan vaak vanaf 48 uur van te voren. je kunt dan zelf al een plaatsje in het vliegtuig kiezen (je eigen stoel)
Dan weet je ook zeker dat ze je kennen
tastbare tickets...nee...die ga je niet meer krijgen
dit kan vaak vanaf 48 uur van te voren. je kunt dan zelf al een plaatsje in het vliegtuig kiezen (je eigen stoel)
Dan weet je ook zeker dat ze je kennen
tastbare tickets...nee...die ga je niet meer krijgen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Reiziger
Je kan wel echte tickets aanvragen bij de maatschappij zelf, maar tegenwoordig kost dat algauw 30 of meer euro's extra om echte papieren tickets te krijgen. Dus je moet maar ff afwegen of het wel waard is. Er wordt tegenwoordig vrijwel geen echte tickets meer afgegeven door de maatschappijen ivm de kosten die een echte ticket met zich meebrengt. Dus vrijwel alles gaat met eticket.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de ticketnr's iig wel dus volgens mij moet online inchecken via de Emirates-website wel lukken

Ik heb de ticketnr's iig wel dus volgens mij moet online inchecken via de Emirates-website wel lukken