Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Dit gaat van kwaad tot erger! Eerst de webmaster zelf die het verkeerde voorbeeld geeft door halfnaakt aan een boom te gaan hangen, dan Kohraya die aftelt van gekleed naar ontbloot bovenlichaam en "net vd pot gerukt". Laat die 4e foto uit deze serie maar zitten hoor, als die er is Kohraya .
Nou, nou. Volgens mij had je net zo goed alleen nr 2 kunnen plaatsen. De andere 2 totaal onherkenbaar. Op foto nr 3 val je bijna vd foto af . Ik heb ook weinig fatsoenlijke foto's van mezelf, maar je maakt mij niet wijs dat je niks beters hebt dan foto 3
of voor bioloog/ geitenwollensok .
ik heb ook geen moeite met mannen met baard hoor! vind het wel origineel en lef...als ik er maar niet mee hoef te kussen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom schreef:ik heb ook geen moeite met mannen met baard hoor! vind het wel origineel en lef...als ik er maar niet mee hoef te kussen
Ghehe dat klopt, tip dus voor alle vrouwen: als je man op reis gaat zorg dat hij zn baard laat groeien. Ik denk dat baardragers net een beetje als motorrijders zijn: ze groeten elkaar, voelen verbondenheid, maar kijken toch ook wel jaloers als de ander een langere/mooiere baard heeft