Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Erwin90HC

Re: Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!

Bericht door Erwin90HC »

Hi, ben Erwin 33 jaar en mijn muziekvoorkeuren gaan uit naar Hardcore, raw en techno. Heb geen FB, maar zou graag uitgenodigd worden voor de app groep. Alvast bedankt!
Ra93

Re: Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!

Bericht door Ra93 »

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar gezellige techno festival maatjes. Ik zou graag in de whatsapp groep toegevoegd willen worden.
Mattias1000

Bericht door Mattias1000 »

Hoi! Ik zou graag bij jullie Whatsapp groep willen. Ik ben op zoek naar festivalmaatjes en zou graag aan de groep willen deelnemen. Helaas heb ik geen FB om me in te schrijven.

Jeremi
24 jaar
Man
Techno, trance, Psy-trance, Rawstyle
Dynamike
Reiziger

Bericht door Dynamike »

Mattias1000 schreef: 19 dec 2023 18:53Hoi!
Stuur me even een bericht met je telefoonnummer dan regelen we het verder via WA! ^O^
Dylant325

Bericht door Dylant325 »

Hey

Is er nog een whatsappgroep?
Ben Dylan 23 jaar en ga graag naar festivals van allerlei soorten genres maar voornamelijk hardcore,hardstyle en techno
Dynamike
Reiziger

Bericht door Dynamike »

Dylant325 schreef: 09 apr 2024 00:50 Is er nog een whatsappgroep?
Ben Dylan 23 jaar en ga graag naar festivals van allerlei soorten genres maar voornamelijk hardcore,hardstyle en techno
Jazeker, stuur me ff een bericht met je telefoonnummer, dan voeg ik je toe!
Plaats reactie