Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!
Re: Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!
Goedenavond,
Ik ben 18 jaar en ben fan van Hip-Hop en techno. Ik zou graag lid willen worden van de WhatsApp groep.
Ik ben 18 jaar en ben fan van Hip-Hop en techno. Ik zou graag lid willen worden van de WhatsApp groep.
Re: Voor iedereen die nog nieuwe festivalmaatjes zoekt, misschien is onze groep ook iets voor jou!
Zojuist gestuurd via pb (:
..........
Laatst gewijzigd door Mbakker op 19 mei 2023 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Done! Nieuwe aanmeldingen zijn nog steeds welkom, we zijn inmiddels over de 400
Nieuwe aanmeldingen zijn nog steeds welkom!
Goedavond
Ik ben 31 jaar ik ben enorme fan van hardstyle
Ik ga vaak alleen naar festival .ik zou graag met leuke mensen willen gaan .net wat gezelliger
Ik zou me graag willen aanmelden voor een whatsappgroep
Ik ben 31 jaar ik ben enorme fan van hardstyle
Ik ga vaak alleen naar festival .ik zou graag met leuke mensen willen gaan .net wat gezelliger
Ik zou me graag willen aanmelden voor een whatsappgroep
Aanmelden kan nog steeds, we naderen de 500 leden
Wie gaat of wil er gaan naar we Love the 90s in het Goffertpark in Nijmegen?
Hi zou ik nog bij de whatsapp groep erbij kunnen
(24 jaar, hou voornamelijk van techno en house)
Groetjes Ivo
(24 jaar, hou voornamelijk van techno en house)
Groetjes Ivo
Zijn er nog mensen die het leuk vinden om naar een van de volgende feesten te gaan:
21 oktober Resonate
16 december Shockerz
23 december Origins
Ik hou zelf van Hardstyle, Raw en Hardcore. Mocht je nog andere leuke festivals weten (liefst omgeving Brabant) laat dan weten.
Je kan mij dan appen en ik zou ook graag aan de appgroep toegevoegd willen worden: 0652410059
21 oktober Resonate
16 december Shockerz
23 december Origins
Ik hou zelf van Hardstyle, Raw en Hardcore. Mocht je nog andere leuke festivals weten (liefst omgeving Brabant) laat dan weten.
Je kan mij dan appen en ik zou ook graag aan de appgroep toegevoegd willen worden: 0652410059
Hoi, ik houdt van drum and bass (24 jaar) en zou me ook graag toevoegen aan deze groep
Hi, ik wil me graag aanmelden voor de Whatsapp groep. Ik heb geen FB, alleen Instagram, zitten jullie daar ook op?
Ik vind het nog steeds leuk om naar house / techno festivals te gaan maar mijn vriendinnen niet meer, helaas.
Groetjes
Ik vind het nog steeds leuk om naar house / techno festivals te gaan maar mijn vriendinnen niet meer, helaas.
Groetjes
Stuur me ff een bericht met je telefoonnummer, dan regelen we het direct via WA!