Festival maatjes gezocht!
Party maatje gezocht
Laten we naar een dikke techno of hardstyle party gaan.
Vrienden gaan genoeg zoek een partygirl.
34, den haag, hoger opgeleid
Vrienden gaan genoeg zoek een partygirl.
34, den haag, hoger opgeleid
-
Re: Festival maatjes gezocht!
Leuk initiatief! Graag word ik ook toegevoegd aan de Whatsapp groep. Ik heb zelf geen FB. Groetjes Marjolein
Hoi. Ik ben een 50 plusser die van rawhardstyle en uptempo houdt. Lijkt me leuk om gelijkgestemden te leren kennen samen naar festivals te gaan of te meeten .
Hi allemaal!
Af en toe pak ik een techno/house festival mee en ik zou dit graag nog vaker willen doen!
Weet iemand een whatsappgroep waarin je nieuwe mensen kan leren kennen om samen naar een festival te gaan?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Lisa
Af en toe pak ik een techno/house festival mee en ik zou dit graag nog vaker willen doen!
Weet iemand een whatsappgroep waarin je nieuwe mensen kan leren kennen om samen naar een festival te gaan?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Lisa
Hi, ik wil ook graag weten of er nog een Whatsapp groep is. Ik ga graag naar house/ techno festivals/feesten maar mijn vriendinnen helaas niet meer.
Alvast bedankt!
Groetjes
Alvast bedankt!
Groetjes
Lisa schreef: ↑24 okt 2023 10:37 Hi allemaal!
Alvast bedankt!
Hey!
Ik ben precies naar hetzelfde opzoek. Ik weet niet waar je woont, maar misschien leuk om kennis te maken en te kijken of het wat is om samen te gaan. Ik zou heel graag naar Soenda willen in Utrecht 18 november maar niemand wilt mee!
Groetjes,
Lisa
-
Hoi allemaal! Ik ben opzoek naar festival maatjes. Ik ben in het verleden bij ADE en Awakenings geweest. Bestaat deze groepsapp en is er iemand die geïnteresseerd om een feestje te pakken?
Mattias
24 jaar
Man
Techno, trance, Psy-trance, hardstyle, Rawstyle.
Mattias
24 jaar
Man
Techno, trance, Psy-trance, hardstyle, Rawstyle.
Hee!
Is dit nog actueel?
Het festival seizoen begint weer en zoek nog mensen die mee willen!
Is dit nog actueel?
Het festival seizoen begint weer en zoek nog mensen die mee willen!
Hey
Bestaat de groepsapp nog of is er nog iemand actief?
Mijn vrienden gaan helaas niet meer naar festivals.
Ben Dylan 23 jaar en ga graag naar allerlei soorten festivals
Bestaat de groepsapp nog of is er nog iemand actief?
Mijn vrienden gaan helaas niet meer naar festivals.
Ben Dylan 23 jaar en ga graag naar allerlei soorten festivals
-
Hey ik ben brigitte 52 jaar ging altijd met me nu ex naar festivals dus zoek nu een leuke mede festivalganger(ster) voor mysteryland land 2024 zondags...ik heb echt zin om die special energy vibe te voelen wie gaat er mee