Wat word je eerste reis na corona

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Arnout3008
Reisexpert
Berichten: 261
Lid geworden op: 28 apr 2015 16:14
Locatie: Wereldwijd

Re: Wat word je eerste reis na corona

Bericht door Arnout3008 »

Leuk! Eindelijk weer even op bezoek bij familie in Nederland?
Ik zou richting Brisbane willen en dan richting sydney. De route Brisbane - Cairns heb ik al gedaan, net voor covid kwam :)
Once a year, go someplace you’ve never been before.


Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Wat word je eerste reis na corona

Bericht door Erik »

Arnout3008 schreef: 26 aug 2022 22:29 Ik zou richting Brisbane willen en dan richting sydney. De route Brisbane - Cairns heb ik al gedaan, net voor covid kwam :)
Vind je de route via de outback niet interessanter dan? Van Cairns via de outback naar Melbourne? Ik heb het stukje tussen Sydney en Brisbane niet heel super goed gezien, maar herinner me dat dit vooral Australische surfstadjes waren.
Gebruikersavatar
Kims
Reisexpert
Berichten: 1688
Lid geworden op: 04 mar 2009 05:37
Locatie: Crescent Head, Australie

Re: Wat word je eerste reis na corona

Bericht door Kims »

Arnout3008 schreef: 26 aug 2022 22:29 Leuk! Eindelijk weer even op bezoek bij familie in Nederland?
Ik zou richting Brisbane willen en dan richting sydney. De route Brisbane - Cairns heb ik al gedaan, net voor covid kwam :)
Inderdaad weer even op bezoek bij familie en vrienden, het is heerlijk! :-)

Mooie reisplannen! Laat maar weten als je tips nodig hebt voor je trip, heb de afgelopen jaren in NSW (Mid North Coast) gewoond. Ben een grote fan ondertussen 8-)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Gebruikersavatar
Kims
Reisexpert
Berichten: 1688
Lid geworden op: 04 mar 2009 05:37
Locatie: Crescent Head, Australie

Re: Wat word je eerste reis na corona

Bericht door Kims »

Erik schreef: 29 aug 2022 08:40 Ik heb het stukje tussen Sydney en Brisbane niet heel super goed gezien, maar herinner me dat dit vooral Australische surf stadjes waren.
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar in Crescent Head gewoond halverwege tussen Sydney en Brisbane. Ik moet zeggen dat NSW me enorm heeft verrast qua diversiteit en ongelofelijke natuur. Er is heel veel te zien en te doen, veel meer dan surfstadjes. Er zijn o.a. schitterende national parken zowel aan de kust als in de bergen van de Great Dividing Range die langs de hele Oostkust loopt. Veel afgelegen en mooie plekken in de natuur in regenwouden, bij watervallen, ruige gebergten, afgelegen stranden, geweldige kliffen en indrukwekkende bossen. Bijna overal kun je mooi wandelen. Daarnaast zijn er veel leuke, diverse dorpjes en stadjes die het bezoeken waard zijn. Elke regio in NSW is weer anders. Ik ga best veel op stap met mijn bus, maar heb heel veel nog niet gezien. Je kan je er makkelijk weken al dan niet maanden vermaken denk ik zo...
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten