Arnout3008 schreef: ↑11 okt 2021 04:42
Erik schreef: ↑17 aug 2021 10:59
Hoe gaat het met @Arnout3008, nog altijd in het buitenland?
Ja zeker! Ik had de post even gemist.. Beetje druk geweest. Woon nog steeds op Bonaire, inmiddels een baan gevonden als Account manager bij een drankgroothandel, een baan die ik vorig jaar december in Nederland niet kon vinden maar wel graag zou willen doen; verkopen aan de horeca (blijft toch deel van je, zeker na 12 jaar in de branche gewerkt te hebben) en mijn studie kunnen toepassen. Voorlopig blijf ik nog wel even op Bonaire zitten. Komende week vlieg ik voor 5 dagen naar Curaçao, korte reis voor werk
en mag ik niet klagen dat ik op een Caribisch eiland woon.
Eilandhoppen lukt helaas nog niet echt, daarvoor zijn de tussen-eilandse vluchten nog niet stabiel genoeg en simpelweg erg duur op dit moment. Retourvlucht naar Curaçao (20min heen & 20 terug) kost $175,-..
Hoe is het bij jullie? Al meer reisplannen nu de wereld weer langzaam aan open gaat?
Wat fijn dat je een baan hebt gevonden!
Na weekje Griekenland, afgelopen week mijn eerste schaatstrip naar het buitenland geboekt.
Het blijft een gok. Enerzijds of je als toerist het land binnen mag, anderzijds of je als toeschouwer het stadion in mag. Het is Noorwegen geworden. Dat was ook mijn laatste buitenlandse schaatstrip toen corona uitbarstte (maart 2020). Vrij laat voor ons doen (het is al over 4,5 week) maar er was gelukkig nog een appartement vrij met keuken voor een leuke prijs.
Daarnaast staat mijn trip naar een concert in Bristol nog steeds in de planning (oorspronkelijk juni 2020). De datum is voor de derde keer verplaatst en nu februari 2022. Voucher bij KLM allang laten uitbetalen in het voorjaar en nu ze de vouchers ook aanbieden als je zelf annuleert voor vluchten tot 1 april 2022, maar meteen vliegticket geboekt. Dan zien we tzt wel of we kunnen gaan want UK blijft lastig... Het heeft voor mij niet zoveel zin om restitutie aan te vragen voor het concertticket want merendeel bestond uit administratie en verzendkosten naar Nederland dus als het concert doorgaat maar voor mij is het teveel moeite (Engeland heeft nu nog 2 testen, op dag 2 en voor vertrek naar NL, ook al ben je gevaccineerd) dan laat ik het schieten.