Israël reisroute en vragen

Veel bruikbare reizigers tips voor Israël, Jordanië en Egypte. Toch nog een vraag, stel deze gerust in het forum en laat de kenners je helpen bij je reis.
Gebruikersavatar
Jenny
Reisexpert
Berichten: 6443
Lid geworden op: 30 jan 2007 18:56
Locatie: Utrecht

Re: Israël/Palestina

Bericht door Jenny »

Je mag met een auto die je gehuurd hebt in Israel niet door Palestina rijden. De controles aan de ' grens' zijn best streng wat dat betreft.

Zelf heb ik een deel van mij reis met de huurauto gedaan, en later ben ik verder gereisd met het OV. Op zich is het OV prima geregeld! (Zeker als je het aanvult met een excursie hier en daar.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
lhorst
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2015 17:58

Israël reisroute en vragen

Bericht door lhorst »

Hai allemaal,

de vliegtickets zijn geboekt! In december vliegen wij naar Tel Aviv, om twee weken later weer terug naar huis te vliegen vanaf Eilat.
We weten dat de temperatuur soms flink laag kan zijn, maar dat het ook nog best lekker kan zijn.
Kunnen jullie ons adviseren wat betreft de route? Wat moeten we zien, wat is te doen in de winter en hoelang 'moeten' we overal blijven? Vanuit Eilat hebben we het plan om evt ook Petra te bezoeken, maar alleen als het doen is.

Ook hoteladvies is welkom! We willen wel een beetje op het budget letten.

Reisgezelschap: twee jongvolwassenen, twee volwassenen en twee ouderen.

Dankjewel voor alle hulp alvast!

Groet,

lhorst
traveljunkie2020
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2020 20:53

Re: Solo roadtrip Israel

Bericht door traveljunkie2020 »

Berichtje is oud zie ik. Ben benieuwd hoe deze trip is bevallen☺️
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Solo roadtrip Israel

Bericht door Erik »

Voor de zekerheid al ik @Eva3005 nog even taggen zodat ze ook een notificatie krijgt ;)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast