4 weken, maar waarheen??

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
coopergoesaround
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2019 14:21

4 weken, maar waarheen??

Bericht door coopergoesaround »

Hallo reizigers :)

Mijn vriend en ik willen nieuwjaar + daarna vakantie vieren in Midden of Zuid Amerika. We hebben precies 4 weken vakantie.

We hebben een aantal keer gebackpackt door Zuid-Oost Azië en nu leek het ons tijd voor Midden/Zuid Amerika, maar waarheen?? Voor new years eve willen we in een grote stad zijn, waar we vanuit NL heen vliegen. Daarna willen we doorreizen, waarbij we met ong 2 a 3 dagen per bestemming vaak wel uitgekeken zijn. We zouden graag wat natuur/cultuur zien, afwisselend met mooie strand / snorkel bestemmingen. In Azië vonden we vulkanen beklimmen en jungle trekkings bijv gaaf, maar ook fijn om een aantal dagen weer aan het strand te kunnen genieten.

We hebben gedacht aan Brazilië, met nieuwjaar in Rio. Nadeel hiervan vind ik de lange reisafstanden. We hebben ook gedacht aan New York en dan doorreizen naar de zon, maar dit vind ik toch niet te doen omdat we dan voor winter- en zomerkleding moeten pakken.

Hebben jullie tips voor landen/routes waarbij we nieuwjaar bijzonder kunnen vieren en daarna door kunnen reizen naar strand afwisselend met cultuur en natuur? Ik ben benieuwd naar jullie adviezen!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast