Rentalcars - volledige dekking
Rentalcars - volledige dekking
Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met het boeken van de volledige dekking verzekering via rentalcars? Het lijkt goedkoper te zijn dan op locatie het eigen risico af te kopen. Zit er nog een addertje onder het gras? Heb zelf via rentalcars alleen ervaring met het boeken zonder afkoop eigen risico. Dat was toen nog niet mogelijk
- Kims
- Reisexpert
Re: Rentalcars - volledige dekking
Een goedkoper alternatief is om het apart af te sluiten bij bijv. Allianz.
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Volgens mij is het eigen risico niet van toepassing op ruiten en / of onderzijde en/of dak van de auto via Rentalcars. Banden / wielen kunnen ook nog wel eens ontbreken in de dekking. Goed de voorwaarden lezen.
Ik heb er ook eens naar gekeken een aantal jaar geleden bij verschillende brookers.
Mijn voorkeur gaat hierdoor uit naar Sunnycars of kale autohuur aangevuld met https://www.huurautoverzekering.com
Ik heb er ook eens naar gekeken een aantal jaar geleden bij verschillende brookers.
Mijn voorkeur gaat hierdoor uit naar Sunnycars of kale autohuur aangevuld met https://www.huurautoverzekering.com
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Wil je echt alles goed verzekerd hebben, ook het dak, de onderkant van de auto, de bande, ruit, etc. Ga dan voor zeker via sunnycars
The best gewoon
The best gewoon
Bij sunnycars vind ik het nadeel dat je niet weet bij boeken welke verhuurder je treft. Of is dat wel ergens te zien?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Nee dat klopt, dat zie pas als je. je reservering ontvangt. Maar wij hebben privé al zo vaak in Zuid Afrika en Nederland via Sunnycars gehuurd en zij hebben altijd goede maatschappijen voor de verhuur. In Zuid Afrika Bidvest, is erg goed.
Bij hun is echt alles verzekerd, meer dan bij andere maatschappijen en ter plekke wordt er nooit gezeurd dat je extra verzekeringen moet afsluiten, die zijn totaal onnodig. Ook gratis vrije km"s en 2de chauffeur geweldig gewoon en zijn ook aangesloten bij ANVR en SGRZ Retaildekking.
Bij hun is echt alles verzekerd, meer dan bij andere maatschappijen en ter plekke wordt er nooit gezeurd dat je extra verzekeringen moet afsluiten, die zijn totaal onnodig. Ook gratis vrije km"s en 2de chauffeur geweldig gewoon en zijn ook aangesloten bij ANVR en SGRZ Retaildekking.
Helder. Ik ga eens op onderzoek uit bij Sunnycars.
Tegenwoordig zit dat wel in hun volledige dekking.Elrosso schreef: ↑08 jul 2019 19:19 Volgens mij is het eigen risico niet van toepassing op ruiten en / of onderzijde en/of dak van de auto via Rentalcars. Banden / wielen kunnen ook nog wel eens ontbreken in de dekking. Goed de voorwaarden lezen.
-
- Reisexpert
Ik lees gelijk even mee! Ben nog op zoek naar een betrouwbaar & niet te duur verhuurbedrijf voor in Nieuw-Zeeland komende oktober 

Once a year, go someplace you’ve never been before.
wij hebben toch maar rentalcars gekozen met volledige dekking.Arnout3008 schreef: ↑11 jul 2019 12:00 Ik lees gelijk even mee! Ben nog op zoek naar een betrouwbaar & niet te duur verhuurbedrijf voor in Nieuw-Zeeland komende oktober![]()
een vriend van ons zonder volledige dekking maar wel bij hetzelfde bedrijf.
Kunnen we meteen kijken hoe het bevalt

Bij Sunnycars vonden we toch nu nadeel dat we niet wisten welke huurmaatschappij we kregen en qua prijs ontliep het elkaar niet.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik zou altijd voor Sunnycars kiezen, omdat ze echt alles hebben verzekerd, dat heeft echt geen andere verhuurder. Ook werken ze echt samen met gerenommeerde bedrijven ter plekke. Dus zeker geen issue.
Deze ervaring heb ik ook. Sunny is heel fijn en uitgebreid.AnnemiekeinZA schreef: ↑16 jul 2019 12:29 Ik zou altijd voor Sunnycars kiezen, omdat ze echt alles hebben verzekerd, dat heeft echt geen andere verhuurder. Ook werken ze echt samen met gerenommeerde bedrijven ter plekke. Dus zeker geen issue.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie