pilanesberg
-
pilanesberg
Heeft iemand ervaring met pilanesberg national park ? Ik zou er deze maand een drietal dagen willen verblijven maar ik vind het behoorlijk duur ......
Re: pilanesberg
Klopt, Pilanesberg is duur maar het wel waard. Erg mooi park.
Wij hebben overnacht in een safari tent in Manyane Resort. Deze was redelijk betaalbaar en comfortabel en tegen het park aan. Maar wel eenvoudig. Restaurant is OK maar geen hoge verwachtingen van hebben.
Anders ben je al snel aangewezen op Suncity. Maar of dat goedkoper en prettiger is......
Wij hebben overnacht in een safari tent in Manyane Resort. Deze was redelijk betaalbaar en comfortabel en tegen het park aan. Maar wel eenvoudig. Restaurant is OK maar geen hoge verwachtingen van hebben.
Anders ben je al snel aangewezen op Suncity. Maar of dat goedkoper en prettiger is......
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
-
Dat is het ook een beetje , ik raak helemaal niet wijs uit al die verschillende lodges, tentcamps en dergelijke ... het is dan ook best wel een groot park ....
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Klopt is aardig duur, maar je kan ook net buiten het park logeren in een B&B, dat scheelt best.
Ga niet naar het Pilanuspark in het weekend, dan is het er behoorlijk druk, omdat dat veel lokale er heen gaan. En het is niet echt een super groot park ook. Ga er door de weeks heen, scheelt zo veel. En geef ruim baan aan de dieren, het hun woonplek, zeker de olifanten, passeer deze zeker nooit als ze op de weg staan.
http://www.valleyviewguesthouse.co.za is lekker dichtbij.
suc6 en groet uit een winter, koud Zuid Afrika
Ga niet naar het Pilanuspark in het weekend, dan is het er behoorlijk druk, omdat dat veel lokale er heen gaan. En het is niet echt een super groot park ook. Ga er door de weeks heen, scheelt zo veel. En geef ruim baan aan de dieren, het hun woonplek, zeker de olifanten, passeer deze zeker nooit als ze op de weg staan.
http://www.valleyviewguesthouse.co.za is lekker dichtbij.
suc6 en groet uit een winter, koud Zuid Afrika
-
Oh dankjewel Annemieke ,
Ik vrees dat de enige mogelijkheid het weekend zal zijn
Ik vraag me enkel af hoe je best je game drives boekt als je niet in het park zelf logeert
Het is natuurlijk wel handig als alles geregeld is
Dankje alvast !
Ik vrees dat de enige mogelijkheid het weekend zal zijn
Ik vraag me enkel af hoe je best je game drives boekt als je niet in het park zelf logeert
Het is natuurlijk wel handig als alles geregeld is
Dankje alvast !
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ok jammer niet doordeweeks. Via Valleyvieuw guesthouse kan je safari boeken, geen probleem. Maar je kan zelf daar gewoon rijden hoor, geen probleem
Heb je het artikel al op de site gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/zu ... 26544.html. daar staan ook wat suggesties in. @Erik heeft dat op basis van zijn ervaringen geschreven.
Wij hebben daar zelf met onze eigen auto rond gereden. Dat wat verder niet moeilijk en de wegen waren er goed. Ook verbleven wij net buiten het park (in een iets duurder hotel om ook nog wat te relaxen) maar dat was nog altijd stukken goedkoper van in het park verblijven.