Los Angeles in met de auto of met ov

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
ekorvemaker
Reiziger

Los Angeles in met de auto of met ov

Bericht door ekorvemaker »

Hallo,

Volgende week begint mijn roadtrip door zuidwest Amerika. Auto gehuurd en mooi cruisen. Plan is om bij de walmart kampeerspullen te kopen.

Nu vroeg ik mij af wat het handigst en goedkoopst is om Los Angeles te bezoeken voor 1 of 2 dagen.
Is rijden daar te doen en is parkeren niet erg duur?
Anders toch maar de metro pakken?

Ik wil zoveel mogelijk toeristische dingen zien zoals Hollywood, rodeo drive, Santa Monica en Venice Beach.

Om hierna door te rijden naar San Diego of Joshua Tree Park. Hoor graag van jullie tips en adviezen :)

Alvast bedankt!

Groeten Erwin
menasil
Reisexpert

Re: Los Angeles in met de auto of met ov

Bericht door menasil »

Ik heb aantal jaren terug Los Angeles bezocht met auto Het is inderdaad op de interstate regelmatig file rijden maar vond het wel fijn want we konden daardoor wat makkelijker overal heen. Santa Monica heeft garages met leuke tarieven. Destijds was eerste uur gratis..google eens naar de actuele. tarieven (Santa Monica Parking Structures) . Hollywood boulevard is duur, wij hebben best wel aan het einde geparkeerd bij Vine station op een grote parkeerplaats voor een dagtarief wat goedkoper was dan verderop op de boulevard. Ik meen dat we toen tien dollar kwijt waren. Zorg dat je niet rondom rushhour de stad in of uit wil. Metro is uiteraard stuk goedkoper dus als je beetje gunstig plant en je wilt vooral zien wat daarmee te bereiken is dan zou ik daarvoor kiezen. Ons hotel zat ook niet centraal en we wilden naar universal studio's. Vandaar dat voor ons auto makkelijker was.
Plaats reactie