Ik ga volgend jaar in elk geval voor twee maanden naar Zuid-Afrika en ik heb toiletartikelen nodig die biologisch afbreekbaar zijn en het milieu zo min als mogelijk belasten. Het liefst niet te zwaar en de minst mogelijke kans op lekken. Wat kan ik het beste meenemen?
Verder heb ik een backpack zonder frontlader dus kan er alleen vanaf de bovenkant in. Hoe kan ik mijn rugzak het best inpakken? Voorheen deed ik alles in plastic zakken, maar die worden in steeds meer landen aan banden gelegd en ik weet niet zeker of ik daarna verder ga reizen. Wat is de beste manier om mijn rugzak te organiseren?
En wat is de beste deet? Loiton, gel, spuitbus? Iemand ervaringen? In de omgeving waar ik zit komt malaria voor. Ik heb in het verleden het eigen merk van etos gebruikt( loition), maar dat werkte voor geen meter. En degenen waar ik wel goede ervaringen mee had namelijk de 50% gel van jaico kan ik nergens meer vinden.
Iemand ideeën?
toiletartikelen, inpakken rugzak enz.
Re: toiletartikelen, inpakken rugzak enz.
Jammer dat blijkbaar niemand die het weet.
-
- Reisexpert
@Yasmin007
Re toiletartikelen, kijk even bij Lush, die hebben heel veel natuurlijke producten. Shampoo en conditioner etc als blok is ook handig omdat het niet kan lekken.
Re inpakken: Packing cubes zijn erg populair.
Re Deet: Ik gebruikte zelf altijd de 50% van Careplus en die werkte goed.
Goeie reis!
Re toiletartikelen, kijk even bij Lush, die hebben heel veel natuurlijke producten. Shampoo en conditioner etc als blok is ook handig omdat het niet kan lekken.
Re inpakken: Packing cubes zijn erg populair.
Re Deet: Ik gebruikte zelf altijd de 50% van Careplus en die werkte goed.
Goeie reis!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Super handig zon artikel, was bijna mijn eigen deo vergeten
Ik zelf kijk altijd even via [verwijderd] of er toevallig handige reisartikelen in de aanbbieding zijn!
Hier vind ik altijd toch allerlei handige extraatjes!
Ik zelf kijk altijd even via [verwijderd] of er toevallig handige reisartikelen in de aanbbieding zijn!
Hier vind ik altijd toch allerlei handige extraatjes!