Wij (mijn partner, ik en zoontje die in april 2 jaar wordt) willen misschien, last minute, in de zomer naar Tanzania.
Reisperiode: 20 juli tm uiterlijk 11 augustus, andere periode kunnen we niet.
Aangezien ik, gezien de kleine ook geld kost, de tours best prijzig vindt vraag ik mezelf af of het mogelijk is om zelf dingen te regelen?
Dus dat we vanuit bijvoorbeeld Arusha dagtrips kunnen regelen naar bijvoorbeeld het Serengeti NP etc.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Of eventueel zelf naar NP rijden en daar een gids boeken? Maar hoe komen we dan bij het NP? Zelf rijden is denk niet echt een optie?
Hopelijk hebben jullie tips.
Zelf reizen met peuter in Tanzania
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Zelf reizen met peuter in Tanzania
In Zuid Afrika zijn kinderen van 2 jaar bijna altijd gratis op de kamer, dus dat scheelt weer.
Re: Zelf reizen met peuter in Tanzania
Je wilt midden in het hoogseizoen op reis, alleen de vliegtickets zullen al een klein kapitaal kosten. Je zoontje is 2, je moet voor hem een eigen stoel reserveren en hij vliegt niet langer gratis. Als je wilt gaan, zou ik echt zo snel mogelijk een ticket boeken.
Persoonlijk zou ik vanwege de kans op malaria niet met een peuter naar Tanzania reizen.
Persoonlijk zou ik vanwege de kans op malaria niet met een peuter naar Tanzania reizen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie