wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Ralph
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Ralph »

Reismeis schreef: 19 aug 2018 20:14
Wow, wat veel!
Wij zaten dit jaar in het Sauerland, vlakbij Paderborn. Klinkt goed zeg, hopelijk ben je fit genoeg om wat te ondernemen! Beterschap!
Haha ja drukjes, maar erg goed georganiseerd. In het begin kon je gelijk een goed tempo rennen omdat het erg brede straten zijn.

Uiteindelijk niet naar Frankfurt gegaan, wel naar het Noord-Brabant Museum waar een rondleiding was van Manish Nai. Ik vond de rest van de collectie tegenvallen. De rest van het weekend veel geslapen, gesnotterd en gelukkig werk ik morgen vanaf thuis. ;(
Ralph
Reisexpert

Bericht door Ralph »

Ik ga in Januari naar Malaga met een vriend van me. We komen op woensdagavond aan en vliegen zondag namiddag terug en willen een auto huren. Heeft er iemand tips voor de beste route in 4 dagen?

Zelf denk ik aan een rondje:
- Malaga 1,5 dag
- Granada (Alhambra\Badhuizen) 1 dag
- Antequera + Cordoba + Ardales (meren) 1 dag

En dan ooit nog eens terugkomen voor de 50 andere leuke steden die in deze omgeving lijken te liggen (Ronda/Seville/Cadiz).
jessicatje

weekend partner gezocht

Bericht door jessicatje »

zou graag weekendjes weg gaan met iemand ben zelf regio bornem en heb geen auto dus zoek nog een toffe vriend of vriendin voor de weekends
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Wit-Rusland was me afgelopen november goed bevallen, dus wat is dan de logische volgende bestemming? Jawel, een wit Rusland. In februari een weekje naar Moskou en St. Petersburg ~:)

Eigenlijk had ik weer eens een wintertrip naar noord-Japan willen maken, maar het kwam er maar niet van eens een route te gaan plannen. Dus toch maar weer makkelijk een groepsreis, voor het eerst nu met SRC. Wederom lekker met een minimum aan voorbereiding, al zal ik uiteraard nog wel even m'n thermo-kleding moeten opzoeken.

Maar geen paniek: ondanks twee Japan-loze reizen is die liefde nog niet bekoeld hoor. Idee is nu om eind april eerst naar Shanghai te gaan voor de autosalon aldaar, en dan daarna alsnog weer naar Japan. Dan zit ik toch weer tegen Golden Week aan, dan zijn er overal massa's matsuri. En in het bijzonder heb ik er een in Hitachi op het oog, dat wordt jaarlijks kleinschalig gevierd, maar eens in de 7 jaar gaan ze helemaal los. En om dat nu tot 2026 uit te stellen....
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

WizardOfOss schreef: 20 jan 2019 20:42 Wit-Rusland was me afgelopen november goed bevallen, dus wat is dan de logische volgende bestemming? Jawel, een wit Rusland. In februari een weekje naar Moskou en St. Petersburg ~:)

Eigenlijk had ik weer eens een wintertrip naar noord-Japan willen maken, maar het kwam er maar niet van eens een route te gaan plannen. Dus toch maar weer makkelijk een groepsreis, voor het eerst nu met SRC. Wederom lekker met een minimum aan voorbereiding, al zal ik uiteraard nog wel even m'n thermo-kleding moeten opzoeken.

Maar geen paniek: ondanks twee Japan-loze reizen is die liefde nog niet bekoeld hoor. Idee is nu om eind april eerst naar Shanghai te gaan voor de autosalon aldaar, en dan daarna alsnog weer naar Japan. Dan zit ik toch weer tegen Golden Week aan, dan zijn er overal massa's matsuri. En in het bijzonder heb ik er een in Hitachi op het oog, dat wordt jaarlijks kleinschalig gevierd, maar eens in de 7 jaar gaan ze helemaal los. En om dat nu tot 2026 uit te stellen....
Klinkt als twee mooie reizen. St Petersburg lijkt me mooi. Ik ben ooit in Moskou geweest. Ook de moeite waard.

Ik ga eind januari weekendje naar Hamar. Eind februari week naar Calgary en dan in juni twee weken naar Noord-Italië. Eerst nabij Oostenrijkse grens en daarna wat zuidelijker bij meer vlakbij Trente. Ben benieuwd.
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Noord Italië is leuk! Ik vond het zelf best wat hebben, een stuk groener, natter en ook wel kouder dan het standaard beeld dat de meeste mensen van Italië hebben, daarnaast ook hele leuke kleine dorpjes die echt merkbaar minder toeristen hebben ervaren. Zelf een paar keer vlakbij Padova & Venetië geweest, in de Valdobbiadene regio, is zeker een aanrader mocht je er langs komen, ga dan ook zeker even prosecco proeven bij de wijnboeren daar! :)
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

wij gaan Georgie maar eens bekijken (om Chili financieel te boven te komen)
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Plaats reactie