Huwelijksreis naar Zuid-Afrika

Al je vragen en antwoorden over Zuid-Afrika
Plaats reactie
Madcrow

2,5 week huwelijksreis ZA plus aantal dagen relaxen strand

Bericht door Madcrow »

Hallo,

Begin oktober ga ik trouwen en het is mijn taak om een huwelijksreis samen te stellen :-). Nu zijn we net 7 weken naar Australië geweest dus eigenlijk wilden we niet te veel geld uitgeven. Om er toch even uit te zijn na alle hectiek wilden we toch een korte break doen. Nu zag ik dat ZA in oktober een goede periode is, maar wellicht erg prijzig. Kortom hebben jullie tips?

We zijn zelfstandige reizigers en hoeven geen extreme luxe, houden van het slapen in lodges of hostels. Ik denk dat het leuk is om plus/minus 1 week een safari te doen en 1 week relaxen op een mooie locatie aan het strand. (Seychelles?) :-)

Wat zijn de leuke locaties om in deze korte tijd toch een mooie safari te doen?

Alvast bedankt.
bolletjeom
Reisexpert

Re: 2,5 week huwelijksreis ZA plus aantal dagen relaxen stra

Bericht door bolletjeom »

Waarom niet Tanzania en afsluiten met Zanzibar??

Za en stranden om te relaxen gaan niet heel goed samen. De afstand tussen ZA en sechellen is best groot. Ik vermoed dat een ticket Dar es Salaam goedkoper is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Madcrow

Bericht door Madcrow »

bolletjeom schreef:Waarom niet Tanzania en afsluiten met Zanzibar??

Za en stranden om te relaxen gaan niet heel goed samen. De afstand tussen ZA en sechellen is best groot. Ik vermoed dat een ticket Dar es Salaam goedkoper is.
Zou idd ook nog een mogelijkheid zijn, maar de verhalen die ik heb gehoord is dan de Seychellen toch wel een stuk mooier moeten zijn dan Zanzibar. Daarnaast heb ik nu een ticket voor 900 euro compleet dus ams - johannesburg - Seychellen - amsterdam
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Ah.ja. das een mooie prijs.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Mrie7

Huwelijksreis naar Zuid-Afrika

Bericht door Mrie7 »

Hallo iedereen,

wij trouwen volgend jaar en zouden graag op huwelijksreis gaan naar Zuid-Afrika. Aangezien ik nu al mijn vakantie op het werk moet regelen vroeg ik mij af hoeveel tijd ik hier best ongeveer voor neem. Idee is om eerst naar Kaapstad te vliegen (gardenroute, stellenosch etc met auto tot aan durban) en via binnenvlucht naar Port Elisabeth St, Lucia, Krugerpark etc te bezoeken. Aangezien het onze huwelijksreis is, had ik graag nog Mauritius/Seychellen of iets eraan toegevoegd (hoeft niet lang te zijn), maar hier twijfel ik nog aangezien ik weinig verlofdagen heb op mijn werk.
Hoeveel tijd zouden jullie hiervoor minimum nemen?

groetjes en bedankt!
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Re: Huwelijksreis

Bericht door AnnemiekeinZA »

Wanneer in welke periode maand willen maa Zuid Afrika gaan? Ik wil best voor jullie een top huwelijks maken geen probleem.

En je vliegt van Port Elizabeth naar Durban en dan verder naar ST. Lucia, niet anders om hoor.

En minimaal 3 weken zeker, maar 4 weken is ideaal, zeker als je nog een weekje strand (kan ook in Zuid Afrika hoor) wil gaan doen.

Ik help als je wilt en geen kosten hiervoor!! (ben zeker geen commercieel reisbureau hoor...)

laat maar weten.
p.s. ik woon hier dus weet leuke plekken........
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke

https://reizenzuidafrica.eu
Mrie7

Re: Huwelijksreis naar Zuid-Afrika

Bericht door Mrie7 »

Dag Annemieke,

Ik zie je berichtje nu pas! Bedankt voor de reactie. We zouden in oktober 2019 gaan voor ongeveer 3weken. Inderdaad al beslist dat we het bij zuid-afrika houden (en geen sychellen erbij) aangezien er zoveel moois is in ZA!
Tips zijn zeer welkom. Ik ben momenteel vooral aan het opzoeken rond Kruger. Ik had graag in zo’n prive camp verbleven, maar zie bijna overal prijzen boven de 1000€! Ik vond ook Africa on foot wat betaalbaar is (bv voor 1 a 2 nachten) en er zeer leuk uitziet, maar hoe raak ik dan in een restcamp zonder al teveel te moeten rijden? We zouden erna via zwasiland naar st lucia rijden.

Groetjes
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Heb je een prive berichtje gestuurd Mrie7..........

AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

waar rond Kruger willen jullie gaan zitten? Kruger park is erg groot namelijk.... Weet ook leuke adresje voor Swaziland en St. Lucia.... zeg het maar

Plaats reactie