leven in Medan
leven in Medan
Goeiemorgen!
Een vraagje voor de Indonesiëkenners. We krijgen de kans om te gaan wonen en werken in Medan, Sumatra. Kan iemand vertellen hoe deze stad is om te leven? Allerhande info is welkom! Bedankt!
Stien
Een vraagje voor de Indonesiëkenners. We krijgen de kans om te gaan wonen en werken in Medan, Sumatra. Kan iemand vertellen hoe deze stad is om te leven? Allerhande info is welkom! Bedankt!
Stien
Re: leven in Medan
Ik zeg doen! Al moet ik zeggen dat ik fan ben van Indonesië.
Medan zelf vind ik niet echt geweldig. Maar Gunung Leuser ligt op een paar uur rijden, en met eigen vervoer ben je zo bij het Toba meer en het iets koelere Berastagi.
Het is handig om de taal te leren, maar niet echt moeilijk om een niveau te bereiken waar je je mee kan redden op straat.
(Ik heb zelf een tijdje op Batam en Bali gewoond.)
Medan zelf vind ik niet echt geweldig. Maar Gunung Leuser ligt op een paar uur rijden, en met eigen vervoer ben je zo bij het Toba meer en het iets koelere Berastagi.
Het is handig om de taal te leren, maar niet echt moeilijk om een niveau te bereiken waar je je mee kan redden op straat.
(Ik heb zelf een tijdje op Batam en Bali gewoond.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bedankt voor je reactie, veel mensen met ervaring zijn er precies niet . We wagen het erop trouwens
Wat tof! Wanneer ga je? En wat ga je doen?
In ieder geval veel plezier!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
We gaan via het werk van mijn man. Geen idee wat ik er kan doen, zal ik moeten afwachten denk ik...
Permanent vanaf januari 2019, vanaf deze zomer al af en toe over en weer.
Sssssspannend.....
Permanent vanaf januari 2019, vanaf deze zomer al af en toe over en weer.
Sssssspannend.....