work away

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Elisabethje
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2015 22:51

work away

Bericht door Elisabethje »

ha Erik,

rond 25.oktober wil ik graag een maand gaan reizen dit wil ik in combinatie doen met vrijwilligerswerk. aantal uur per dag / week werken tegen verblijf en eten . of kleine vergoeding dat kan ook nog maat eigenlijk zie ik Door de bomen het bos niet meer. mijn wensen zijn wel een warm land en strand in de buurt maar verder heb ik nog geen keuze kunnen maken. heb jij misschien tips of weet jij waar ze vrijwilligers op die basis kunnen gebruiken ?
heb jij contacten en zo ja in welk land en op welke wijze kan ik dan beste reageren.

ik heb een profiel aangemaakt maar ben nog niet verder gekomen dan alleen een beetje surfen op de site. ( dit ook mede Door verhuizing waar ik midden in zit )

mocht je tips hebben dan hoor ik dat graag

groetjes Elisabeth
VL007
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2015 23:11

Re: work away

Bericht door VL007 »

Ik zoek een assistent die me kan helpen met heel veel dingen, variërend van huishoudelijk- en tuinwerk tot online marketing, vertalingen NL-Engels, werk aan de website etc. Het is tegen kost en inwoning op het platteland van Zd.Italie. Ook zoek ik een handige klusser die kan timmeren, verven, opknappen, metselen etc. workingguest(at)tiscali.it
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten