Werken en wonen in Europa
-
Werken en wonen in Europa
Goede dag ik ben wesley 31 jaar ik wil graag werken en wonen in het buitenland binnen europa wie kan mij helpen met iets te vinden het liefst dat ik ergens kan wonen waar ook onderdak voor me is er teveel gebeurd in nederland en wil graag weg en een nieuw begin maken wie o wie kan mij helpen alvast bedankt
Re: Werken en wonen in Europa
Hoi Wesley, wat voor beroepen zou je kunnen uitvoeren of wat voor opleidingen heb je? Dan kunnen we een beetje kijken waar dit mogelijk aansluit. Als ik me niet vergis zoeken ze bijvoorbeeld in Duitsland technici .
Mochten er financiële problemen of anders zaken zijn gebeurd in Nederland dan kun je daar niet voor weglopen aangezien deze problemen blijven bestaand en mogelijk zelfs verder vergroot worden.
Mochten er financiële problemen of anders zaken zijn gebeurd in Nederland dan kun je daar niet voor weglopen aangezien deze problemen blijven bestaand en mogelijk zelfs verder vergroot worden.
-
nee ik ga niet voor financieel dingen weg ik hebben jaren alng als meubelstoffeerder gewerkt voor mezelf en in de schoonmaak ook heb ik mijn brood en banket diploma gehaald bedankt voor de snele reactie
M.V.G
Wesley
M.V.G
Wesley
Wesley, je zou hier enige tijd kunnen komen als vrijwilliger. Als je kunt stofferen en schoonmaken ben je gewoon handig toch. Er is hier van alles te doen. Het is tegen kost en inwoning op het platteland van Zd.Italie. Mochten anderen dit ook nog lezen: ik zoek ook een handige klusser en een assistent die me met alle mogelijke zaken kan helpen variërend van marketing werk en vertalingen NL-Engels tot huishoudelijk werk etc. Workingguest(at)tiscali.it