Visum voor overstap in Thailand van Suvarnabhum naar Don Mua

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Marwillem
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2017 17:55

Visum voor overstap in Thailand van Suvarnabhum naar Don Mua

Bericht door Marwillem »

Hoi iedereen,

Ik vlieg volgende week vanuit Brussel naar Cambodja. Ik vlieg naar Bangkok Suvarnabhumi en dan moet ik in Don Muang een Air Asia vlucht naar Phnom Pehn nemen. Voor terug te vliegen doe ik hetzelfde, maar dan in de andere richting. Ik weet niet goed wat voor visum ik best aanvraag in Thailand. En ik heb overal gelezen dat je in Cambodja bij aankomst gewoon je visum daar kan kopen. Kunnen jullie helpen?

Groetjes, Marie
Gebruikersavatar
stevenl
Reisexpert
Berichten: 790
Lid geworden op: 10 feb 2011 10:40
Locatie: Kata en Rawai, Phuket
Contacteer:

Re: Visum voor overstap in Thailand van Suvarnabhum naar Don Mua

Bericht door stevenl »

Marwillem schreef: 22 aug 2017 18:12 Hoi iedereen,

Ik vlieg volgende week vanuit Brussel naar Cambodja. Ik vlieg naar Bangkok Suvarnabhumi en dan moet ik in Don Muang een Air Asia vlucht naar Phnom Pehn nemen. Voor terug te vliegen doe ik hetzelfde, maar dan in de andere richting. Ik weet niet goed wat voor visum ik best aanvraag in Thailand. En ik heb overal gelezen dat je in Cambodja bij aankomst gewoon je visum daar kan kopen. Kunnen jullie helpen?

Groetjes, Marie
Je hebt beide keren geen visum nodig maar krijgt een visumvrije entree (visa exempt entry).

Veel plezier.
Marwillem
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 aug 2017 17:55

Re: Visum voor overstap in Thailand van Suvarnabhum naar Don Mua

Bericht door Marwillem »

stevenl schreef: 23 aug 2017 01:48
Marwillem schreef: 22 aug 2017 18:12 Hoi iedereen,

Ik vlieg volgende week vanuit Brussel naar Cambodja. Ik vlieg naar Bangkok Suvarnabhumi en dan moet ik in Don Muang een Air Asia vlucht naar Phnom Pehn nemen. Voor terug te vliegen doe ik hetzelfde, maar dan in de andere richting. Ik weet niet goed wat voor visum ik best aanvraag in Thailand. En ik heb overal gelezen dat je in Cambodja bij aankomst gewoon je visum daar kan kopen. Kunnen jullie helpen?

Groetjes, Marie
Je hebt beide keren geen visum nodig maar krijgt een visumvrije entree (visa exempt entry).

Veel plezier.
Hoi Steven,

Bedankt voor het snelle antwoord! Hoe gaat dit praktisch in zijn werk? Of zal ik gewoon geholpen worden in het vliegveld? Sorry voor de vele vragen maar ik vind het leuker om op voorhand dit soort dingen te weten :)

Groetjes, Marie
Gebruikersavatar
stevenl
Reisexpert
Berichten: 790
Lid geworden op: 10 feb 2011 10:40
Locatie: Kata en Rawai, Phuket
Contacteer:

Re: Visum voor overstap in Thailand van Suvarnabhum naar Don Mua

Bericht door stevenl »

Wordt allemaal op het vliegveld geregeld, je hoeft en kunt vooraf niets doen.

Volg dus niet de bordjes voor 'visa on arrival', dat is niet van toepassing, je bent visum vrij, oftewel visa exempt. Gewoon direct naar immigratie gaan met ingevulde arrival card (kaart krijg je in het vliegtuig).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten