goedkoop naar new york?!?

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
Tomm
Wereldreiziger
Berichten: 111
Lid geworden op: 19 mar 2014 09:50

goedkoop naar new york?!?

Bericht door Tomm »

Hallo iedereen.

In okt wil ik 1 weekje New York doen. Nu ben ik naar vluchten aan het zoeken, en goedkoopste wat ik kan vinden Is 423,- pp.
Iemand hier nog tips om goedkoop te vliegen?

Thnx Tom
samzonjee
Vakantieganger
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 jan 2011 22:04
Locatie: Eindhoven

Re: goedkoop naar new york?!?

Bericht door samzonjee »

Hi Tom,

Beetje laat, maar ik heb met een vlucht via Ijsland en later een keer via de Werelddealweken van KLM (die nu ook weer zijn) prijzen rond 400-450 betaalt.
Dat is wel een beetje het uiterste dat ik tegen ben gekomen, veel goedkoper wordt het niet.

In andere wijken dan Manhattan slapen scheelt ook veel en appartementen / studio's via airbnb of in een hostels. The Pod hotel in East Manhattan vind ik altijd wel prima en goed / centraal gelegen.
Patz
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 aug 2017 15:18

Re: goedkoop naar new york?!?

Bericht door Patz »

Beetje late reactie misschien en voor de oorspronkelijke topic starter ongetwijfeld niet meer relevant, maar voor anderen wellicht wel.

Als je geen bezwaar hebt tegen een self-transfer en er niet mee zit om op een afgelegen vliegveld te landen en daarvandaan nog anderhalf uur met de bus te moeten dan zijn de vluchten van Norwegian wellicht een optie. Je vliegt dan met Ryanair vanaf Schiphol of Eindhoven eerst naar Dublin en vanaf Dublin met Norwegian naar Newburgh/Stewart. Vanaf Newburgh/Stewart gaat aansluitend op deze vlucht een bus naar New York. Op die manier kun je, als het mee zit, voor ongeveer 150 euro enkele reis (300 euro retour) naar New York vliegen. Dit is de goedkoopste mogelijkheid die ik ben tegengekomen.

Nadeel is wel dat de transfer in Dublin een onbeschermde self-transfer is, dus het halen van je aansluitende vlucht is je eigen verantwoordelijkheid en je moet beiden apart boeken. Ook moet je je ruimbagage, als je die hebt, afhalen en opnieuw inchecken. Over ruimbagage gesproken, beide maatschappijen rekenen hier een toeslag voor dus het is aan te raden met enkel handbagage te reizen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten