Hostels vooruitboeken

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Rach36

Hostels vooruitboeken

Bericht door Rach36 »

g'day
Ik ga 2 Januari tot 6 Februari 2017 naar Australie, Nou heb ik al een aantal dingen vast gezet, het enige wat nog luidt is sommige hostel al vast te zetten, dit ivm met hoogseizoen. Ik ga vanuit byron bay naar coffs habour en dan newcastle en sydney canberra en mebourne, de precieze dagen zijn nog niet geheel duidelijk.

Maar is het handig sommige dagen al vast te zetten? Of gaat het wel vanzelf als je daar bent?

Aangezien je mensen ontmoet en leert kennen...
ketting
Reisexpert

Re: Hostels vooruitboeken

Bericht door ketting »

Ik weet niet wat je al hebt vastgezet maar dan is het wellicht handig daaromheen ook overnachtingen te boeken aangezien je al niet meer zo flexibel bent. Je zou voor een klein bedrag extra ook een reservering kunnen maken met de mogelijkheid tot annuleren. Het is vaak een kwestie van flexibiliteit of zekerheid. Voor beiden is wat te zeggen.

Ik boek zelden iets vooruit. Tenzij ik ergens laat op de dag aankom, en ook dan maar voor één nacht. Daarna zie ik wel. Wel even de lokale evenementenkalender/feestdagen in de gaten houden.
Rach36

Bericht door Rach36 »

@ketting

Ik heb great ocean road trip en blue mountains vast gezet...de rest is vrij!

Vanaf byron bay ( waar ik als skydiven en 4dgn surfen heb vast gezet) ben ik vrij tot sydney en melbourne.

Maar is idd een idee
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik boekte meestal 1 of 2 dagen vooruit. Je hebt ongeveer altijd wel een idee hoelang je ergens blijft. Meestal een belletje om een bed te reserveren en dan was het goed.
Plaats reactie