Double entry visum India

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
TimmyG
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 feb 2013 13:36

Double entry visum India

Bericht door TimmyG »

Hoi, ik ben van plan in oktober een reisje te gaan maken naar India en Nepal. Nu wil ik een retourtje Amsterdam - Delhi boeken, waarbij ik eerst een paar dagen Delhi doe, dan door vlieg naar Kathmandu. Vervolgens een rondje Nepal en dan óf over land óf door de lucht weer terug naar India en daar ook een rondje.
Ik heb dus een visum voor India nodig, waarbij ik twee keer India in mag. Is een standaard toeristenvisum tegenwoordig multiple entry, of zal ik dit nog apart moeten aanvragen? Ik lees daar namelijk nogal wat wisselende berichten over. Kan iemand mij uit de brand helpen?
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
Gebruikersavatar
Kims
Reisexpert
Berichten: 1688
Lid geworden op: 04 mar 2009 05:37
Locatie: Crescent Head, Australie

Re: Double entry visum India

Bericht door Kims »

Hi,

Heb je dit artikel al gelezen met visainfo?
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/in ... si619.html

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
poes11
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2012 18:54

Re: Double entry visum India

Bericht door poes11 »

Hoi wij hebben hetzelfde gedaan en gelijk alles in Nederland geregeld. Best duur maar geen problemen bij de douane.
In Nepal kunnen ze best vervelend zijn en dat moet je zien te voorkomen.
Veel plezier met je tocht naar Nepal en India geniet ervan. Je kan het best zelf hoeft echt geen reisbureau aan te pas te komen.
Goede bescherming wat vaccinaties betreft en mugge deet zijn wel heel belangrijk.

Saskia
poes11
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2012 18:54

Re: Double entry visum India

Bericht door poes11 »

O ja vergeten maar je moet voor een visum India tegenwoordig naar een ambassade voor foto en vingerafdruk. Zonder kom je er echt niet in. Saskia
poes11
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 feb 2012 18:54

Re: Double entry visum India

Bericht door poes11 »

Hoi nog even over het visum, travel kees zegt inderdaad 30 dagen te mogen reizen op een E ticket. Ik was er voor 2 1/2 maand en dan moet het wel. Succes./ Saskia
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast