Panama, Costa rica. Combineren?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Panama, Costa rica. Combineren?
vraagje aan een moderator:
Waarom heet dit onderwerp in mijn notificaties en mails Qreply??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- bolletjeom
- Reisexpert
@siem, ja ik ga ok de siem toer en mijn deur staat wagenwijd open 
@Hildo....als je deze kant op komt.... lees ik nu al een paar keer. Praat me een bij? waar woont jouw huis op het moment?

@Hildo....als je deze kant op komt.... lees ik nu al een paar keer. Praat me een bij? waar woont jouw huis op het moment?
Op dit moment in Bucaramanga in Colombia.bolletjeom schreef:@Hildo....als je deze kant op komt.... lees ik nu al een paar keer. Praat me een bij? waar woont jouw huis op het moment?
Waarschijnlijk omdat het is aangemaakt via het vragen formulier i.p.v. direct via het forum. Normaal zou het gewoon de titel van het topic moeten gebruiken.bolletjeom schreef:vraagje aan een moderator:
Als je een @ voor een gebruikersnaam zet krijgt deze een email. Behalve als deze niet bestaat zoals @ siem

-
- Reisexpert
Haha gelukkig leest @siem alles, dus het komt sowieso een keer voorbijErik schreef:
Als je een @ voor een gebruikersnaam zet krijgt deze een email. Behalve als deze niet bestaat zoals @ siem

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Wanneer je @ siem gebruikt krijgt een andere siem steeds een email 

- bolletjeom
- Reisexpert
oh
is er een andere siem... sorry
bytheway..... Er zijn weer vluchten naar PANAMA voor €324 !!! kijk even op de site van secret flying voor de juiste links

bytheway..... Er zijn weer vluchten naar PANAMA voor €324 !!! kijk even op de site van secret flying voor de juiste links
Ik sluit me graag aan bij dit forum. Ik en mijn vriendin vliegen, na onze avonturen in Azie, de 14e februari naar midden-amerika. Wij hebben denk ik dezelfde deal, 320,- enkele reis met condor en een andere airline.
We zullen eerst een week in Panama City zijn om daar een week de spaanse taal een beetje te leren. Daarna weten we het nog niet echt. Misschien een korte 2daagse trip richting San Blas of direct door naar Bocas del Toro.
We zullen eerst een week in Panama City zijn om daar een week de spaanse taal een beetje te leren. Daarna weten we het nog niet echt. Misschien een korte 2daagse trip richting San Blas of direct door naar Bocas del Toro.
- bolletjeom
- Reisexpert
Hi Kiwi.
Ik betaal dat bedrag voor een retourtje. Met Air Canada.
Even wat oppikken van de taal is een slim idee. weet je al waar je verblijft? ik ben nog op zoek naar een hostel dat iemand kan aanbevelen.
Ik heb veel inlees plezier gehad op de blog http://www.gezinopreis.nl/ . die hebben heel uitgebreid Panama bezocht. Dat het met een kind is moet je maar even weg denken. De info blijft nuttig.
Ik betaal dat bedrag voor een retourtje. Met Air Canada.
Even wat oppikken van de taal is een slim idee. weet je al waar je verblijft? ik ben nog op zoek naar een hostel dat iemand kan aanbevelen.
Ik heb veel inlees plezier gehad op de blog http://www.gezinopreis.nl/ . die hebben heel uitgebreid Panama bezocht. Dat het met een kind is moet je maar even weg denken. De info blijft nuttig.
Volgens mij was dat bij ons qua prijs geen verschil. Maar wij weten niet hoe en at dus maar besloten om een nkeltje te doen. Achteraf niet zo slim want we moeten nu een exit ticket hebben.
Nog niks geboekt in panama city maar wel wat op het oog. Ga jij nog iets van de taal oppikken?
Nog niks geboekt in panama city maar wel wat op het oog. Ga jij nog iets van de taal oppikken?
- bolletjeom
- Reisexpert
ik spreek de taal al. hoewel ik het nog wel even flink moet afstoffen voor die tijd 

Zodra je omringt wordt door de taal pick je het vaak snel weer op. Of wil je nog eerst een korte opfrist cursus doen?bolletjeom schreef:ik spreek de taal al. hoewel ik het nog wel even flink moet afstoffen voor die tijd
Basis grammatica herinner je meestal vrij snel weer. Dan blijft in Spaans het probleem van de vele betekenissen van de woorden. En daarvoor moet je eigenlijk alleen maar veel praten (in Spaans
)

- bolletjeom
- Reisexpert
als ik iets doe wil ik het goed doen. En het even oppikken maakt dat ik wel mijn woordenschat terug krijg maar niet zo snel de grammaticaregels.
Zal van de week dus weer eens mijn cursusboekje uit de kast pakken en die af en toe in kijken.
thanx for the reminder
Zal van de week dus weer eens mijn cursusboekje uit de kast pakken en die af en toe in kijken.
thanx for the reminder

-
- Reisexpert
Duolingo is ook leuk... Kan ook voor gevorderden...
Ik ga de komende weken eens kijken of ik daar wat zweedse woordjes kan leren, zodat ik me vermoedelijk alsnog niet verstaanbaar kan maken als ik daar straks ben
Ik ga de komende weken eens kijken of ik daar wat zweedse woordjes kan leren, zodat ik me vermoedelijk alsnog niet verstaanbaar kan maken als ik daar straks ben

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,