Hoi hoi,
In dit berichtje wil ik eigenlijk om een gunst vragen.
In 2014 hebben mijn vriend en ik 6 maanden door Zuid-Amerika gereisd. We hebben in Ecuador ook de stad Cuenca bezocht. Cuenca wordt beschouwd als DE stad van de panama hoeden. In een specifiek winkeltje hebben wij allebei een mooie hoed gekocht. We hebben de hoeden gedurende de reis veel gedragen (zeker mijn vriend, omdat hij kaal is). Helaas heeft hij zijn hoed een aantal maanden later in Santiago de Chili laten liggen op een terras. Ik zou hem heel graag een nieuwe hoed cadeau willen doen. Ik heb in Nederland gezocht maar niets gevonden.
Twee maanden geleden kreeg ik het idee om de winkel op te zoeken op internet om een nieuwe te bestellen en op te laten sturen. Helaas werkt de online shop niet dus dat is niet gelukt. Ik heb de winkel ook gemaild met een foto van de hoed en de vraag of ze een soortgelijke hoed op zouden kunnen sturen. Ook daarmee nog geen succes gehad. Vrienden van ons zijn onlangs in Ecuador geweest, maar ik ben ze helemaal vergeten te vragen of ze er een mee hadden willen nemen. En zo bedacht ik me ineens dat er natuurlijk veel meer mensen op reis gaan naar Ecuador en misschien naar Cuenca.
Mijn vraag is dus: Is iemand binnenkort in Cuenca en zou je voor mij de betreffende winkel willen bezoeken en een hoed op willen sturen naar Nederland? Ik weet dat ze de hoeden klein kunnen oprollen en goed verpakken in stevige doosjes. Mocht je bereid zijn dit te willen doen, dan kan ik je precies vertellen om welke winkel het gaat, wat voor soort hoed en welke maat. Ik zal natuurlijk alle kosten vergoeden!
groeten Marja
Panama hoed kopen in Cuenca
Re: Panama hoed kopen in Cuenca
Misschien is het een idee om een facebook group voor / over Panama op te zoeken en te kijken of er iemand daar mogelijk ook kan helpen?