ervaring met backpack Osprey Aura en/of Ariel

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Audreypetra

ervaring met backpack Osprey Aura en/of Ariel

Bericht door Audreypetra »

Ik wil mijn eerste backpack gaan aanschaffen binnenkort. Ik ga natuurlijk nog passen in winkels, maar jullie ervaring hoor ik ook graag..
Passen eerst is iets wat zeker nodig is, want ik ben maar 1.58 m, 'onlangs' bevallen en helaas nog zwaaaaar/brede heupen en uhm fikse bovenpartij 0_0

Op internet blijf ik terug komen op de Osprey Ariel en Osprey Aura. Ik wil deze bakpack gaan gebruiken voor onze (aller 1e) backpackreis van 3 weken naar Thailand. Samen met ons dochtertje van nu 4 maanden.

Graag jullie ervaring
Travelator
Reisexpert

Re: ervaring met backpack Osprey Aura en/of Ariel

Bericht door Travelator »

Hi again!

De modellen die jij noemt, ken ik niet, maar ik gebruik zelf sinds een aantal maanden de Osprey Kode 42 en ik moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben. Het is mijn derde backpack in vier jaar en met stip de fijnste tot nu toe! (al is hij voor Europa in de winter wel wat klein :? :P )
Inderdaad passen in de winkel, en vergeet hem niet flink te vullen met allerlei spullen uit de winkel, zodat je weet hoe hij voelt als hij vol is.
Persoonlijk ben ik erg tevreden over Osprey. Als hij vol zit, voelt hij nog altijd zo licht als een veertje, maar dat kan ook aan het model liggen, natuurlijk.
Succes ermee!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie