Zoekende naar inspiratie
-
- Vakantieganger
Zoekende naar inspiratie
Dag reizigers,
Ik zit met een 'probleem' en wil dit eens bij jullie voorleggen.
De laatste 4 jaar heb ik veel gereisd (waaronder 1 jaar gebackpackt). Mijn laatste reis was in november naar Myanmar wat ik echt geweldig vond. Nu wil ik weer nieuwe plannen maken voor dit jaar. Alleen heb ik nog niet echt een idee waar naar.
Landen waar ik geweest ben:
- VS
- Thailand
- India
- Cambodja
- Vietnam
- Laos
- Myanmar
- Singapore
- Indonesië (Java, bali, lombok)
- China (lang niet overal)
- Australië
- Nieuw Zeeland
- Argentinië
- Chili
- Nepal
Oftewel nog genoeg landen over om te gaan zou je zeggen?
Klopt, maar ik hoor graag mooie suggesties van jullie. Mooie routes?
Vertrek tussen september en november
Tijd 3 tot 4 weken
Alvast erg bedankt voor jullie suggesties!
Groet
Sander
Ik zit met een 'probleem' en wil dit eens bij jullie voorleggen.
De laatste 4 jaar heb ik veel gereisd (waaronder 1 jaar gebackpackt). Mijn laatste reis was in november naar Myanmar wat ik echt geweldig vond. Nu wil ik weer nieuwe plannen maken voor dit jaar. Alleen heb ik nog niet echt een idee waar naar.
Landen waar ik geweest ben:
- VS
- Thailand
- India
- Cambodja
- Vietnam
- Laos
- Myanmar
- Singapore
- Indonesië (Java, bali, lombok)
- China (lang niet overal)
- Australië
- Nieuw Zeeland
- Argentinië
- Chili
- Nepal
Oftewel nog genoeg landen over om te gaan zou je zeggen?
Klopt, maar ik hoor graag mooie suggesties van jullie. Mooie routes?
Vertrek tussen september en november
Tijd 3 tot 4 weken
Alvast erg bedankt voor jullie suggesties!
Groet
Sander
-
- Reisexpert
Re: Zoekende naar inspiratie
Sri Lanka? Kaapverdië? Caraïben?
Of dichter bij huis wellicht? Ik zit momenteel op Madeira en dit is echt een van de mooiste stukjes planeet die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Canarische Eilanden schijnen ondanks de drukte toch ook wel echt heel mooi te zijn...
Of dichter bij huis wellicht? Ik zit momenteel op Madeira en dit is echt een van de mooiste stukjes planeet die ik ooit heb mogen aanschouwen.
Canarische Eilanden schijnen ondanks de drukte toch ook wel echt heel mooi te zijn...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
-
- Reisexpert
Of Madagaskar/Réunion? Ik heb laatst vernomen dat het eiland Mayotte prachtig moet zijn...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
Ik ben net terug uit Iran. Ook een ideaal land voor die periode. Of Zuid-Afrika, Peru, Bolvia, andere delen van Indonesie.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Colombia, geweldig land. En qua veiligheid prima te doen. Even inlezen erover en je zult zien dat het veel veiliger is dan dat ze in het nieuws af en toe willen doen geloven.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Nicaragua, gemakkelijk te bereizen veilig (voor een centraal amerikaans land) mooi en afwisselend en goedkoop.
- bolletjeom
- Reisexpert
Als Afrika fan moet ik natuurlijk Afrika zeggen. Namibië en Botswana bijvoorbeeld.
Maar midden Amerika is ook nog een blinde vlek op je lijst. Nicaragua heb ik een top reis gemaakt. Kan ik van harte aanbevelen. Maar ook de landen er om heen.
Marokko is ook heel erg mooi en gevarieerd
Maar midden Amerika is ook nog een blinde vlek op je lijst. Nicaragua heb ik een top reis gemaakt. Kan ik van harte aanbevelen. Maar ook de landen er om heen.
Marokko is ook heel erg mooi en gevarieerd
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
Dank voor jullie reacties.
Je zou ook in Europa kunnen blijven! Misschien een enkeltje boeken naar een bepaald land, om vanuit daar in 3 á 4 weken terug naar huis te reizen met openbaar vervoer, liften, etc. Dan kun je door meerdere landen heengaan!
Wat je dan zou kunnen doen is vliegen naar Riga, en dan deze route doen:
- Estland
- Letland
- Litouwen
(- Stukje Rusland?)
- Belarus
- Polen
- Duitsland
- Nederland
Ik denk dat dit een hele mooie route kan zijn voor zo'n "droptocht"... Is weer eens wat anders!
- Estland
- Letland
- Litouwen
(- Stukje Rusland?)
- Belarus
- Polen
- Duitsland
- Nederland
Ik denk dat dit een hele mooie route kan zijn voor zo'n "droptocht"... Is weer eens wat anders!
Andalusia! Dichtbij, relatief goedkoop, lekker eten en niet meer zo warm rond die tijd.
Of anders Albanië, Montenegro, Bosnië, Kroatië.
Of anders Albanië, Montenegro, Bosnië, Kroatië.
Arnovd schreef:Je zou ook in Europa kunnen blijven! Misschien een enkeltje boeken naar een bepaald land, om vanuit daar in 3 á 4 weken terug naar huis te reizen met openbaar vervoer, liften, etc. Dan kun je door meerdere landen heengaan!
- Estland
- Letland
- Litouwen
(- Stukje Rusland?)
- Belarus
- Polen
- Duitsland
- Nederland
Mee eens! Europa heeft ook heel veel te bieden!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Europa heeft nog veel te bieden, maar als ik veel geld had zou ik erg graag eens een hoop in Afrika bezoeken en vooral ook de eilanden in de Pacific. Dat lijkt me geweldig. Wellicht opties om te bezoeken?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Door corona zijn mijn reizen afgelopen jaar niet doorgegaan, maar ik heb nu toch maar iets geboekt voor oktober dit jaar. Lekker met zijn 2tjes rondreizen door Kaapverdie. We gaan nu 15 dagen naar sal, santa antao en sao vicente via [verwijderd] iemand eerder in deze periode naar kaapverdie gegaan? wat kan ik verwachten? 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ja als bewoner, in Zuid Afrika, Ja Zuid Afrika, maar ook Nambia is echt mooi.
Alleen momenteel is reizen jammer genoeg moeilijker.
Alleen momenteel is reizen jammer genoeg moeilijker.
-
Hi Sander,
Heb je al eens aan Kaapverdië gedacht? Dit is een eilandengroep in de Atlantische Oceaan ter hoogte van Senegal en bestaat uit 9 bewoonde en 1 onbewoond eiland. De eilanden zijn erg divers en dus perfect voor een rondreis.
Mijn vrouw en ik zijn hier in 2019 geweest met Voja Travel. Dit is een Fair Travel reis bureau en met hun kun je je reis helemaal op maat laten maken. Maar als je lekker zelf wilt gaan kun je ook op hun blog rondkijken voor handige tips en informatie!
Groetjes,
Jan Klaas
Heb je al eens aan Kaapverdië gedacht? Dit is een eilandengroep in de Atlantische Oceaan ter hoogte van Senegal en bestaat uit 9 bewoonde en 1 onbewoond eiland. De eilanden zijn erg divers en dus perfect voor een rondreis.
Mijn vrouw en ik zijn hier in 2019 geweest met Voja Travel. Dit is een Fair Travel reis bureau en met hun kun je je reis helemaal op maat laten maken. Maar als je lekker zelf wilt gaan kun je ook op hun blog rondkijken voor handige tips en informatie!
Groetjes,
Jan Klaas