Visum Sri Lanka
-
- Contacteer:
visum Sri Lanka
Momenteel kun je voor een verblijf van maximaal 30 dagen nog een visum bij aankomst kopen. Maar dat gaat veranderen. Het schijnt zo te zijn dat er vanaf 1 augustus (of later) nieuwe regels gaan gelden, waarbij iedereen van tevoren een visum moet regelen. Dat zou online kunen gaan gebeuren, maar er zijn nog geen details vrijgegeven. De ambassade in Den Haag weet nog van niets en zegt dat alles (in ieder geval voorlopig) bij het oude blijft.
Re: visum Sri Lanka
Gelukkig weten wij hier wel meer van en hebben hier ook al een nieuwsberichtje aan besteed.
Zie ook:
geen gratis visum meer voor sri lanka
Zie ook:
geen gratis visum meer voor sri lanka
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Re: visum Sri Lanka
En heeft iemand dan ook enig idee met wat voor een budget je rekening moet houden?
Visum Sri Lanka
Volgend jaar ga ik naar Sri Lanka (voor het eerst alleen weg) toe en moet daarvoor een visum aanvragen. Voor dat visum vragen ze om een adres waar je verblijf maar ik heb geen vaste verblijf plaats daar aangezien ik rond ga trekken. Wat moet ik nu invullen bij mijn adress?
Re: Visum Sri Lanka
Wat je kunt doen is het adres van je (eerste) hotel in vullen. Meestal is dat voldoende voor je aanvraag van je visum. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet 100% zeker weet of dit ook voor Sri Lanka geldt, maar in de meeste gevallen zou dit voldoende moeten zijn.