Hoe kun je van Australië naar nieuw zeeland vliegen?

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
Plaats reactie
kullie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jul 2015 10:07

Hoe kun je van Australië naar nieuw zeeland vliegen?

Bericht door kullie10 »

Hallo mensen,

Mijn naam is Nikki en ik ben bezig om mijn reis te plannen.
Ik wil eerst ongeveer 6 maanden in Australie rond touren om hierna naar Nieuw-Zeeland te vertrekken.
Ik eindig in Cairns en vanuit daar zou ik richting Nieuw-Zeeland willen vliegen.
Alleen kan ik nergens terug vinden waar je vanuit Australie naar Nieuw - zeeland kan vliegen???
Ook de kosten hiervan ontbreken -_-.

Iemand die mij hierbij kan helpen??

Alvast bedankt ! :)

Nikki
Rebec
Reisexpert
Berichten: 456
Lid geworden op: 27 dec 2012 18:44
Contacteer:

Re: Australie --> nieuw zeeland

Bericht door Rebec »

Hoi Nikki,

ik heb even op skyscanner cairns ingevuld en nieuw zeeland. En je kunt vanuit Cairns naar Auckland vliegen voor rond de 250 euro. Volgens mij zijn er nog betere opties, omdat ik nu naar prijzen kijk voor het vliegen voor komende maand. Vanuit Auckland kun je een overstap maken naar een andere stad mocht je dat willen. Ga een op de verschillende ticket sites kijken naar prijzen. Succes
Ivo1988
Reiziger
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jul 2014 13:36

Re: Australie --> nieuw zeeland

Bericht door Ivo1988 »

Op Skyscanner kun je gewoon Australië invullen bij 'Van' en Nieuw Zeeland bij 'Naar'. Dan kom ik meerdere plaatsen tegen waar je vanaf en waar je op kunt vliegen.
Rechtstreekse vluchten naar Christchurch vertrekken vanaf: Gold Coast, Sydney, Melbourne, Brisbane en Perth.
Rechtstreekse vluchten naar Auckland vertrekken vanaf: Gold Coast, Sydney, Melbourne, Brisbane, Perth, Norfolk Island en Adelaide.

Prijzen zijn altijd afhankelijk van het moment waar je op boekt en het moment waar je op wilt vliegen.
Vanaf Melbourne & Sydney zijn er tickets <€100 te vinden voor bepaalde vliegdata... Dus kan het goedkoper zijn om eerst daarheen te vliegen vanuit Cairns.

Edit: Zie nu dat Rebec me al voor was.
Erik
Site Admin
Berichten: 9947
Lid geworden op: 11 jul 2003 15:50

Re: Hoe kun je van Australië naar nieuw zeeland vliegen?

Bericht door Erik »

Hoi Nikki, welkom op het forum en wat een mooie plannen ben je aan te maken *O* .

Je kunt van verschillende plaatsen in Australië naar Nieuw-Zeeland vliegen, zoals bijvoorbeeld Cairns, Brisbane, Sydney of Melbourne. Je kunt dan eens kijken op de website van Air NewZealand of Quantas. Daarnaast zijn er ook prijsvechters zoals Tiger Airways en Jet Airways die ook leuke deals kunnen hebben. Je kunt ook even op http://www.flightcentre.com.au/ kijken voor vluchten. Je vliegt meestal op Auckland omdat dit het goedkoopste is. Ik denk dat je rond de €300,- kwijt bent voor een vlucht, maar het hangt er sterk vanaf wanneer je vliegt en wanneer je boekt.
Moira
Reisexpert
Berichten: 1048
Lid geworden op: 07 sep 2008 20:26
Locatie: Christchurch, Nieuw Zeeland
Contacteer:

Re: Hoe kun je van Australië naar nieuw zeeland vliegen?

Bericht door Moira »

Hoi,

Je kunt vrij goedkoop vliegen met Jetstar http://www.jetstar.com
Wat wel zo is dat het soms flink aan de prijs is om vanaf Cairns te vliegen naar Auckland.
Dus het kan het waard zijn om binnen Australie eerst naar Sydney of Brisbane te vliegen en dan naar Auckland.
Waarom omdat er meer aanbod is en het in de prijs kan schelen dus het is het waard om daar naar te kijken.

gr van Moira
kullie10
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jul 2015 10:07

Re: Hoe kun je van Australië naar nieuw zeeland vliegen?

Bericht door kullie10 »

Bedankt voor jullie reacties!! Ga ermee aan de slag thnks!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten