Café Verweggistan
-
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
test
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Wat ben je aan het testen @travelator ?
-
- Reisexpert
Haha of ik jouw post zie bij de ongelezen berichtenErik schreef:Wat ben je aan het testen @travelator ?
Gelukt!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
En de ongelezen berichten krijgen een oranje dingetje?
Ik zie net dat ik een paar PBs gemist heb. Ik moet blijkbaar nog een beetje wennen.
Ik zie net dat ik een paar PBs gemist heb. Ik moet blijkbaar nog een beetje wennen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Hoe is het leven hier?
Zelf even wennen dat ik 'pas' in november weer wegga. Afgelopen week kaartjes gekocht voor een bezoek aan de kroon van het Vrijheidsbeeld. Ben benieuwd hoe dat is!
Zelf even wennen dat ik 'pas' in november weer wegga. Afgelopen week kaartjes gekocht voor een bezoek aan de kroon van het Vrijheidsbeeld. Ben benieuwd hoe dat is!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Het leven is weer begonnen! Dinsdag terug gekomen uit Japan. Was een mooie reis!
Is het bij meer mensen zo dat wanneer ze een e-mail krijgen met daarin het bericht dat er een nieuwe reactie geplaatst is ze naar de eerste pagina van het onderwerp gestuurd worden? Bij mij is dat wel het geval. Geen heel groot probleem, maar dat was eerst niet zo.
Is het bij meer mensen zo dat wanneer ze een e-mail krijgen met daarin het bericht dat er een nieuwe reactie geplaatst is ze naar de eerste pagina van het onderwerp gestuurd worden? Bij mij is dat wel het geval. Geen heel groot probleem, maar dat was eerst niet zo.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Dit is inderdaad nog een foutje en probeer deze binnenkort opgelost te krijgen.
Leuk Menasil! November duurt nog even inderdaad, maar voordat je het weet is het zover
Jij hebt het wel naar je zin gehad dus, Yvonnetje, top! Nu eerst weer volop aan de studie? Heb je nog wat trips in het vooruitzicht?
Onze vakantie zit er ook alweer een weekje op. We gaan waarschijnlijk in het najaar nog een paar daagjes weg, bestemming onbekend. We wilden eerst in de voorjaarsvakantie van 2016 op pad, maar aangezien we dan onze tweede gup verwachten gaat dat 'm niet worden
Jij hebt het wel naar je zin gehad dus, Yvonnetje, top! Nu eerst weer volop aan de studie? Heb je nog wat trips in het vooruitzicht?
Onze vakantie zit er ook alweer een weekje op. We gaan waarschijnlijk in het najaar nog een paar daagjes weg, bestemming onbekend. We wilden eerst in de voorjaarsvakantie van 2016 op pad, maar aangezien we dan onze tweede gup verwachten gaat dat 'm niet worden
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
- Contacteer:
@reismeis Aahh!! Wat leen leuk nieuws! Gefeliciteerd met de zwangerschap, wat leuk! Hoe voel je je?
Nog niet, de studie begint weer in september. Voor augustus heb ik niets gepand staan, maar misschien dat ik aan het eind van de maand een weekje ergens heen ga met de trein. Even kijken.
Ben nu aan het kijken voor de eerste week van oktober (een week vrij), maar tickets zijn nogal duur. Zelfs voor een binnenlandse vlucht betaal je met gemak €500,-. Toch wat veel voor een weekje.
Nog niet, de studie begint weer in september. Voor augustus heb ik niets gepand staan, maar misschien dat ik aan het eind van de maand een weekje ergens heen ga met de trein. Even kijken.
Ben nu aan het kijken voor de eerste week van oktober (een week vrij), maar tickets zijn nogal duur. Zelfs voor een binnenlandse vlucht betaal je met gemak €500,-. Toch wat veel voor een weekje.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
Gefeliciteerd, reismeis!
Ik zit nu op het busstation van Tucuman. Straks naar Cordoba en morgen de nachtbus naar Buenos Aires. Vakantie zit er bijna op...
Ik zit nu op het busstation van Tucuman. Straks naar Cordoba en morgen de nachtbus naar Buenos Aires. Vakantie zit er bijna op...
Gefeliciteerd @reismeis !
Thanks! Voel me prima
@Jenny, het gaat altijd zo snel he! Ben je inmiddels weer thuis?
@Yvonnetje, geniet nog maar even van je welverdiende rust, over een paar weekjes mag je weer aan de slag! Dat hakt er aardig in ja, 500 euro voor een binnenlandse vlucht..
@Jenny, het gaat altijd zo snel he! Ben je inmiddels weer thuis?
@Yvonnetje, geniet nog maar even van je welverdiende rust, over een paar weekjes mag je weer aan de slag! Dat hakt er aardig in ja, 500 euro voor een binnenlandse vlucht..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik ben gisteren weer begonnen met werken in Utrecht. Mijn werk in Amersfoort (school) begint officieel volgende week pas, maar aangezien ik tot oktober 1,1 fte werk wil ik deze week al wat voorbereidingen doen.Reismeis schreef: @Jenny, het gaat altijd zo snel he! Ben je inmiddels weer thuis?
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel jetlag gehad als deze week. Vrijdag geland en ik zit totaal niet in het ritme. Moe.
Reistip van de week: mocht iemand ooit in Zeeland komen, best mooie provincie, maar sla Neeltje Jans maar over. Ik heb plaatsvervangende vaderlands schaamte lol. Eigenlijk zou niemand er meer heen moeten gaan zodat ze gedwongen zijn te sluiten, wat een afzetters. 22 Euro entree voor een zwembad, glijbaan, twee mini shows met zeehonden en 1 of ander Greenpeace informatie ding over walvissen. Als je een tour door de Oosterschelde dam of een rondvaart op de boot wilde mocht je per attractie nog 3 Euro bij betalen. En op de foto met een zeeleeuw? 10 Euro. Auto parkeren? 7 Euro. En voor de rest geen ruk te doen.
Maarja, ik wilde de Delta werken zien dit jaar :S Dus het moest maar. Maar dat was echt de slechtste 100 Euro die ik ooit heb uitgegeven op vakantie. Dat we daar toeristen zoveel voor durven laten betalen....
Maarja, ik wilde de Delta werken zien dit jaar :S Dus het moest maar. Maar dat was echt de slechtste 100 Euro die ik ooit heb uitgegeven op vakantie. Dat we daar toeristen zoveel voor durven laten betalen....
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Misschien houden de inkomsten onze waterwerken in stand, dus moet je het meer zien als investering in de toekomst