In juni wil ik 12 dagen op de bonnefooi door Schotland. Nu verblijf ik normaal gesproken in hostels maar ik zag dat de prijzen hiervoor vrij hoog zijn en de beschikbaarheid vrij laag. Om niet teveel in dure B&B's of hotels terecht te komen en ik ook niks wil vastleggen van tevoren dacht ik dat het verstandig zou zijn om ook camping gear mee te nemen om lekker flexibel te zijn. Ik ga per vliegtuig en huur daar een auto om rond te reizen.
Wat heb ik behalve tent/matje/slaapzak nou echt nodig? Slaapzak en matje heb ik, tent zal ik daar voordelig op de kop tikken. Maar wat is verder nog essentieel? Heb in het verleden wel een paar keer gekampeerd maar toen was het gewoon de auto volproppen met alles wat handig was, nu moet ik eerst met het vliegtuig en kunnen er geen tafel, stoelen, butaanbrander, pannenset e.d. mee.
Kampeer essentials
Re: Kampeer essentials
Ik zou in ieder geval een rol toilet papier meenemen Een mepal bord, 1 besteksetje en een beker (makkelijk voor ontbijt), uitgebreid Zwitsers zakmes, zaklamp, stuk touw/waslijn, bakje biotex, rol boterhamzakjes (om broodjes oid mee te nemen), klein ehbo setje incl tekentang. Je kunt natuurlijk ook eea ter plekke kopen.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Re: Kampeer essentials
Vochtige wegwerpwashandjes ideaal als je geen water voorhanden hebt. (Te vinden bij het babyassortiment bij de drogist)