Hallo lieve reizigers,
Ik ben enkele dagen geleden weer eens aangekomen is ons koude kikkerland na een heerlijke wereldreis. Ik zoek nu een tijdelijke woning om zo de tijd te overbruggen.
Ben je zelf van plan om op reis te gaan? verhuur mij dan je woning om zo bijna gratis te reizen! (of in ieder geval met een veel ruimer budget aangezien je je huur niet door hoeft te betalen) .
Misschien wil je graag reizen voor een paar maanden (DOENDOENDOEN!) maar heb je een woning die je niet 'zomaar kan achterlaten'. Win-win situatie toch?
Ik ben trouwens naar een plekje op zoek omgeving zuid-holland / brabant (vanwege werk)
Ik hoor graag van je!
Malou
Extra geld voor je reis? Verhuur mij je huis!
Re: Extra geld voor je reis? Verhuur mij je huis!
Leuke oproep
Wat een goed idee om ook zulke oproepen te plaatsen . Ik probeer mijn man er al jaren van te overtuigen dat je huis verhuren een prima optie is. Wellicht dat die wereldreis er dan eindelijk eens van kan komen
Het zou vaker moeten gebeuren ja! Het is echt een win win . Ondertussen heb ik al een woning MAAR zodra ik weer een paar maanden weg ga, probeer ik hem zeker te verhuren aan een reiziger (die waardeert tenminste al mijn Lonely planets).