Moneybelt keuze

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
Sandervh
Reisexpert

Moneybelt keuze

Bericht door Sandervh »

Vorige reis maakte ik gebruik van de traditionele heup moneybelt. Deze is alleen kapot dus ben van plan een nieuwe te kopen. Nu vraag ik me alleen af of er mensen ervaring hebben met een holster moneybelt. Dus zo eentje: http://www.futurumshop.nl/deuter-securi ... ruin.phtml

Hoe vond je deze in de praktijk? Denk namelijk dat deze bij busreizen fijner zit aangezien er niks "opgevouwen" in je broek zit. Wel lijkt het me weer lastiger dingen uit te pakken. (al deed ik dit toch meestal op afgeschermde plekken).

Hoor graag jullie bevinindingen. Of misschien heeft iemand wel weer een heel ander type moneybelt voor ogen wat fijn in gebruik is.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Erik
Site Admin

Re: Moneybelt keuze

Bericht door Erik »

Heb je deze post ooit gelezen? https://www.aroundtheglobe.nl/product-t ... 18464.html
Als je niet zo veel wilt meenemen (en niet steeds je paspoort hoeft te laten zien) zijn ze best ideaal!
Sandervh
Reisexpert

Re: Moneybelt keuze

Bericht door Sandervh »

Had die post idd gelezen. Maar leek mij niet echt handig. Aangezien je dan er meerdere van moet kopen. Of je moet er 1 over je ondergoed aandoen.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Plaats reactie