Nazca lijnen zijn het waard?
-
Nazca lijnen zijn het waard?
Hi daar was ik weer met een vraag,
Na Cusco hoop ik verder te kunnen reizen richting Lima en het noorden en zo verder naar Ecuador. Ik was zelf van plan om de Nazca lijnen te boeken, maar nou heb ik gehoord dat het heel erg tegen kan vallen. Ik hoor daarentegen ook veel verhalen dat het fantastisch was. Is het, het waard om over de Nazca lijnen te vliegen?
Ik hoor het wel!
Na Cusco hoop ik verder te kunnen reizen richting Lima en het noorden en zo verder naar Ecuador. Ik was zelf van plan om de Nazca lijnen te boeken, maar nou heb ik gehoord dat het heel erg tegen kan vallen. Ik hoor daarentegen ook veel verhalen dat het fantastisch was. Is het, het waard om over de Nazca lijnen te vliegen?
Ik hoor het wel!
Re: Nazca lijnen zijn het waard?
Ik heb zelf besloten om niet over de Nazcalijnen te vliegen. Mijn interesse ligt daar ook niet zo. Om er toch wat van te zien heb ik een lokale bus vanuit Nazca genomen naar het uitzichttorentje vanwaar je er een paar goed kunt zien. Kost slechts een paar Sol en heb je er toch een goed idee van.
Ik vond de vlucht over de nazca lijnen de moeite waard.
Persoonlijke afweging.
Mensen die er niet over de lijnen hebben gevlogen kunnen zich eigenlijk geen mening vormen over wat je mist. En andersom geldt hetzelfde. Ik weet niet wat je ziet vanaf de uitkijktoren.
Persoonlijke afweging.
Mensen die er niet over de lijnen hebben gevlogen kunnen zich eigenlijk geen mening vormen over wat je mist. En andersom geldt hetzelfde. Ik weet niet wat je ziet vanaf de uitkijktoren.
Vanwege de wissende verhalen heb ik besloten Nazca helemaal over te slaan en de vrijgekomen tijd in andere delen van Peru en Bolivia te steken. Ik heb een fijne reis gehad, ik weet niet wat ik mis, maar dat vind ik niet erg
Reizen blijft keuzes maken. Je kan niet alles doen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik ben in 2010 met mijn ouders wel over de Nazca lijnen gevlogen, toen ik er in 2014 met mijn vriendin was hebben we besloten ze over te slaan (uiteindelijk konden we ook niet anders, door stakingen van mijnwerkers moesten we een vlucht boeken (Lima - Arequipa) en we moesten op tijd in Cuzco zijn).
Aan de ene kant is het wel gaaf om een keer gezien te hebben, maar of het de prijs waard is? Uit mijn geheugen herinner ik me vooral de zeer wilde vlucht, de lijnen zelf kan ik me eigenlijk niet eens zo goed meer voor de geest halen. Ik vond het dus in ieder geval niet waard om er zoveel aan uit te geven, maar of dat voor jou ook geldt kan ik natuurlijk niet bepalen
Aan de ene kant is het wel gaaf om een keer gezien te hebben, maar of het de prijs waard is? Uit mijn geheugen herinner ik me vooral de zeer wilde vlucht, de lijnen zelf kan ik me eigenlijk niet eens zo goed meer voor de geest halen. Ik vond het dus in ieder geval niet waard om er zoveel aan uit te geven, maar of dat voor jou ook geldt kan ik natuurlijk niet bepalen
Precies dit.Jenny schreef:Vanwege de wissende verhalen heb ik besloten Nazca helemaal over te slaan en de vrijgekomen tijd in andere delen van Peru en Bolivia te steken. Ik heb een fijne reis gehad, ik weet niet wat ik mis, maar dat vind ik niet erg
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
-
- Reiziger
Het wil nog wel eens gebeuren dat men in zo'n flinke bochten makend vliegtuigje meer met de maag bezig is dan met de Nazca lijnen.
Ik vond de nazca lijnen de moeite waard. Het zicht vanuit het vliegtuig is gewoon geweldig. De vliegtuigjes schommelen zo zodat je alles gezien hebt. Niet voor gevoelige maagjes. De uitkijktorens naast de weg bieden niet het zicht vanuit de lucht. Zoals eerder vermeld hierboven reizen is kiezen. Dus maak goede keuzes zou ik zeggen.