Dag allemaal,
In februari vertrekken wij voor een maand naar Thailand. We starten in Bangkok ‘en omgeving’ en verwachten na zo’n 1,5 week richting het noorden te reizen. Nu valt dit om en nabij samen met het Chinese nieuwjaar op 19 februari 2015.
Vooralsnog zijn wij niet van plan om dingen vast te leggen van te voren. Maar nu las ik op internet dat de nachttrein naar Chiang Mai rond feestdagen vaak volledig vol geboekt is. Mijn vraag is of dit ook geldt voor het Chinees Nieuwjaar op 19 februari 2015? Overigens vind ik het geen probleem als de treinen enkel op die dag helemaal vol zitten. Maar als de treinen de omliggende dagen ook vol geboekt zijn, wordt dit wat lastiger.
Hopelijk kan iemand hier iets zinnigs over zeggen . Overigens geldt de vraag ook voor het wel/ niet boeken van accommodatie rondom het Chinees Nieuwjaar.
Nachttrein naar Chiang Mai rond Chinees Nieuwjaar
-
Re: Nachttrein naar Chiang Mai rond Chinees Nieuwjaar
Ik zelf had er ook over nagedacht om de nachttrein te nemen. Maar na wat rondgesnuffel heb ik een vlucht gevonden voor 32 euro (dan doe je er 1.15h over) ipv 12 uur. Misschien ook wat voor jou/jullie.
Kijk dan bij air asia. zij vliegen nl van de 2de luchthaven van Bangkok.
mvg, Inspiration
Kijk dan bij air asia. zij vliegen nl van de 2de luchthaven van Bangkok.
mvg, Inspiration
Re: Nachttrein naar Chiang Mai rond Chinees Nieuwjaar
Vliegen is idd het beste. Wij hebben de trein vanuit bkk naar chiang mai genomen en die 12 uur werden er 16 en 3de klas pfff. Mocht je de trein willen pakken ben op tijd voor een plekje in de sleeper trein. Goeie reis en super veel plezier daar, prachtig land .
Gr
Gr