Hi mede reizigers,
Binnenkort kom ik, na een lange vlucht aan in Melbourne. Ik zoek voor een week een goede, eenvoudige hostel of slaapplek, met up to date aan reisinformatie, om even lekker bij te komen en verder voor te bereiden. Backpackersprijs maar ik neem aan dat dat voor zich zelf spreekt.
Als je iets weet, ik zou er heel blij mee zijn !!!
groet Gerrit
Melbourne, hostel
Re: Melbourne, hostel
Hoi Gerrit,
Claremont Guesthouse in South Yarra is een uitstekende plaats om te verblijven in Melbourne. Het is relatief goedkoop en dicht bij de metro naar onder andere Flinders Street, hartje Melbourne. Ze bieden je nette kamers met een uitgebreid ontbijt en gratis WIFI. Supermarkt is aan de overkant en het keukentje is schoon met voldoende kookfaciliteiten. Receptie is overigens erg aardig met veel kennis van de stad en omgeving. Zeker een aanrader.
Have fun!
Claremont Guesthouse in South Yarra is een uitstekende plaats om te verblijven in Melbourne. Het is relatief goedkoop en dicht bij de metro naar onder andere Flinders Street, hartje Melbourne. Ze bieden je nette kamers met een uitgebreid ontbijt en gratis WIFI. Supermarkt is aan de overkant en het keukentje is schoon met voldoende kookfaciliteiten. Receptie is overigens erg aardig met veel kennis van de stad en omgeving. Zeker een aanrader.
Have fun!
-
Re: Melbourne, hostel
Hi RutFok,RutFok schreef:Hoi Gerrit,
Have fun!
Dank je wel voor het schrijven. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat maar ik neem het mee in alle andere overwegingen. Het zou maar zo kunnen zijn dat ik op het laatste moment, net voor aankomst, toch besluit om gelijk Melbourne te verlaten en later hier terug te komen.
Groetjes Gerrit