NZ: Stray of Kiwi Experience? (want Magic bestaat niet meer)

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
marinodm
Vakantieganger

Re: NZ: Stray of Kiwi Experience? (want Magic bestaat niet m

Bericht door marinodm »

Hey

Ik vertrek op 24 maart en ik land in Auckland,ik wil dit eventueel van u overnemen als ik zeker ben dat ik er geen problemen mee zal hebben

Greetz

Marino
ymm

Bericht door ymm »

Hoi Marino,
kun je me een mail sturen of me toevoegen op facebook? ymke.lathouwers@hotmail.com of ymke lathouwers op facebook.
Dan kunnen we even overleggen! :D
marinodm
Vakantieganger

Bericht door marinodm »

Hey Ymke

Ik zal u toevoegen op Facebook,ik zit onder de naam Nootn Dm en we spreken dan via chat wel af

Greetz Marino
rvl82

Bericht door rvl82 »

Hallo allen,

Bedankt voor de reacties! Ik ben net een weekje terug en Stray is mij uitermate goed bevallen. Een ietwat ander publiek zit in de bus dan Kiwi. Dus Strayers zijn meer mensen die veel van het land willen zien dan alleen maar feesten).

Maar we zagen ook een aantal keer de Kiwi bus en de mensen die eruit kwamen gestrompeld waren vaak toch de party people ;). Niets mis mee natuurlijk, dat is namelijk ook plezier maken :).
Maar er is wel een duidelijk verschil tussen deze twee bussen. Dat staat ook in NZ wel bekend.

Het was in ieder geval een erg bijzondere trip!! NZ is echt geweldig....sakkeju! Ik heb ook enorm veel moeite weer terug te zijn in NL dus de betovering moet even slijten.
denyse

Bericht door denyse »

Hoi Ymke,
Wat leuk dat je een maand in NZ bent in februari, ik ook ;)
Ik had zelf ook bedacht om met Magic te gaan, maar deze bestaat dus niet meer!
Ik denk zelf dat Stray beter is, omdat je wat meer met reisgenoten reist van je eigen leeftijd. Wellicht kies ik niet voor een bus maar voor een camper, deze schijn je goedkoop naar een andere bestemming te kunnen rijden.
Maar dan is met meerdere wel wat goedkoper om rond te reizen!

Enjoy NZ!!!
Plaats reactie