Het Australië kletstopic
Re: Het Australië kletstopic
Klinkt goed michelle! Ik kkm waarschijnlijk wel langs!
Na ruim een jaar werken en wonen in New Zealand is het nu tijd om even een weekendje voor ons zelf te zorgen in Sydney, volgende week woensdag vertrekken we en zondags vliegen we weer terug naar Auckland. 10 jaar geleden in Sydney geweest dus ben wel benieuwd of ik nog iets terug herken... slapen in kings cross (10 jaar geleden goed bevallen, ook toen veel junks en prostitutie, maar beetje spannend houden )
Iemand nog tips welke we zeker moeten doen in zon korte tijd, weet nog wel een paar dingen (3 wise monkeys!! haha) maar als iemand wat tips heeft zijn ze zeker welkom... alvast bedankt!!!
ps.
We hebben nog een campervan te koop staan in Auckland , als iemand nog iemand weet
Iemand nog tips welke we zeker moeten doen in zon korte tijd, weet nog wel een paar dingen (3 wise monkeys!! haha) maar als iemand wat tips heeft zijn ze zeker welkom... alvast bedankt!!!
ps.
We hebben nog een campervan te koop staan in Auckland , als iemand nog iemand weet
Sorry michelle we warwn in kunnanura maar konden het cafe helaas niet vinden. Zelfs niet met routebeschrijving.
Leuk tom! Heb helaas geen tips voor je maar ik lees wel even mee omdat ik over 3 maanden van sydney terug vlieg.
Ik ben nu in kakadu. Nog te vroeg inhet siezoen dus veel is nog gesloten. Morgen naar lichtfield en daarna eens kijken wat darwin te bieden heeft. ( hopelijk een leuke BAAM)
Leuk tom! Heb helaas geen tips voor je maar ik lees wel even mee omdat ik over 3 maanden van sydney terug vlieg.
Ik ben nu in kakadu. Nog te vroeg inhet siezoen dus veel is nog gesloten. Morgen naar lichtfield en daarna eens kijken wat darwin te bieden heeft. ( hopelijk een leuke BAAM)
- Michelle89
- Reisexpert
Ah jammer Rebecca! We hadden wel van de week een jong Nederlands stel in het cafe dus ik dacht dat jij dat misschien was haha.
Haha nee, ik had zeker wel even naar je gevraagd.
Jammer dat jullie elkaar misgelopen zijn! Gelukkig hebben we ATG nog Geniet van jullie verblijf daar, dames! Ik ben in gedachten bij jullie hahaha
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Hoi Allemaal! Na eerder 8 maanden in Australië te zijn geweest (2007-2008) , ga ik opnieuw! Begin december vertrek ik voor 12 maanden! Ik heb er echt zo veel zin in, dat ik er bijna niet over op kan houden! Maar hier zijn er wel meer mensen enthousiast toch?
Groetjes,
Bart
Groetjes,
Bart
Wat gaaf bart. Mijn laatste twee maanden zijn ingegaan... Wat vliegt een jaar voorbij. Maar nog even lekket genieten!
- Michelle89
- Reisexpert
Tof Bart! Weet je al wat je gaat doen? Werken, reizen..?
Ik ben hier nu pas bijna 4 maandjes (deze keer dan), en heb mn farmdagen nu binnen. Dus ik blijf nog lekker 1,5 jaar denk ik
Ik ben hier nu pas bijna 4 maandjes (deze keer dan), en heb mn farmdagen nu binnen. Dus ik blijf nog lekker 1,5 jaar denk ik
Rebec: Laatste twee maanden. Dan heb je vast al een hoop meegemaakt en gezien! Hoe was het en wat ga je nog doen?
Michelle: Wouw nog 1,5 jaar! Dat zou mooi zijn . Ik heb in 2007 mijn working Holiday visum al verbruikt. Ik mag niet meer werken, maar vrijwilligerswerk tegen eten en accomodatie mag nog wel.
Ik ga rondtrekken. Plekken bezoeken die ik nog niet gezien heb. Genieten van het backpackers leven. En af en toe een leuk project voor de ervaring en het budget wat op te rekken lijkt me geweldig. Ik weet nog niet precies wat en wanneer.
Waar zitten jullie nu in australie?
Michelle: Wouw nog 1,5 jaar! Dat zou mooi zijn . Ik heb in 2007 mijn working Holiday visum al verbruikt. Ik mag niet meer werken, maar vrijwilligerswerk tegen eten en accomodatie mag nog wel.
Ik ga rondtrekken. Plekken bezoeken die ik nog niet gezien heb. Genieten van het backpackers leven. En af en toe een leuk project voor de ervaring en het budget wat op te rekken lijkt me geweldig. Ik weet nog niet precies wat en wanneer.
Waar zitten jullie nu in australie?
- Michelle89
- Reisexpert
Klinkt goed! Weet je al waar je gaat starten?
Ik zelf zit nu in Kununurra, WA. Ben hier over 2,5 maand klaar en dan ga ik richting Melbourne. Kijken of ik daar een leuke baan kan vinden in de stad.
Ik zelf zit nu in Kununurra, WA. Ben hier over 2,5 maand klaar en dan ga ik richting Melbourne. Kijken of ik daar een leuke baan kan vinden in de stad.
Ja, Ik start in Sydney. Daarna ligt alles open. Een neefje van me gaat stagelopen in Darwin. Die wil ik nog een keer bezoeken. Het lijkt het me erg leuk om vanuit Perth richting Darwin te gaan reizen. Dat gedeelte heb ik nog niet gehad.Klinkt goed! Weet je al waar je gaat starten?
Kununurra. Ik moest het even op de kaart opzoeken. Is vast lekker warm daar
- Michelle89
- Reisexpert
Van Perth naar Darwin is echt een geweldig stuk! Dan kom je ook langs mn dorp haha Ik zit hier midden in de Kimberleys en dat is echt prachtig! Ja het is lekker warm hier, nu iedere dag tussen de 26 en 30 graden (vinden we zelfs een beetje fris hihi). In oktober begint hier de 'build up' en dan moet je echt wegwezen! Dan kan je bijna niet eens normaal ademhalen, zo benauwd en heet.
Iemand een suggestie voor een leuk hostel in Sydney? Het is de bedoeling om daar met kerst/NYE te verblijven.
Ik zie nu dat €30/€40 per nacht het gemiddelde is.
Of heeft iemand nog goede alternatieven?:)
Ik zie nu dat €30/€40 per nacht het gemiddelde is.
Of heeft iemand nog goede alternatieven?:)
- Michelle89
- Reisexpert
Ik zat zelf in Bondi Beachouse YHA. Dicht bij het strand en met NYE ging een gratis bus naar de stad en snachts weer terug. Ik zou wel een deze dagen boeken als ik jou was want het kan binnen korte tijd allemaal vol zitten. 30/40 euro per nacht is voor die tijd van het jaar een goede prijs.