is www.nusatrip.com betrouwbaar.?

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
McJayJay

is www.nusatrip.com betrouwbaar.?

Bericht door McJayJay »

Wie heeft iemand ervaring met nusatrip?
Is het een veilige site om te booken?
Gr. Jochemjay
Jenny
Reisexpert

Re: is www.nusatrip.com betrouwbaar.?

Bericht door Jenny »

Ik heb er nog nooit van gehoord, wat uiteraard niet wil zeggen dat ze niet veilig zijn.

De producten die ze aanbieden zijn echter ook op andere sites te vinden waarvan ik wél weet dat ze goed aangeschreven staan, of zijn zonder problemen ter plekke te boeken. Op grond daarvan zou ik niet bij hen boeken (maar ik ben heel voorzichtig wat dat betreft!).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ben eens met Jenny. Ken ze ook niet maar heb zo aantal sites waar ik vluchten boek en hotels regel.
McJayJay

Bericht door McJayJay »

Dank je wel jenny!
Heb je toevallig nog een tip voor mij waar ik goedkope vliegtickets kan boeken binnen Indonesie?
Ik reis samen met me gezin door Indonesië en ik heb dan vliegtickets nodig!?
McJayJay

Bericht door McJayJay »

Welke site's boek jij dan Menasil als ik vragen mag?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik vergelijk cheaptickets, worldticketcenter en tunafish. Ik gebruik skyskanner om mij te orienteren welke goedkope opties er zijn en ik check ook altijd luchtvaartmaatschappij zelf.

Voor hotels expedia en booking. Soms direct bij de accommodatie want soms is ie goedkoper. Let bij alles op voorwaarden en kleine letters! Ik lees wel eens klachten over deze sites maar dat was vooral als de voorwaarden niet goed waren bekeken.

Voor indonesie zou airasia wel eens wat kunnen zijn dacht ik maar dat weten oa Jenny, Bird en Travelator veel beter dan ik! :)
McJayJay

Bericht door McJayJay »

wow super bedankt voor je bericht, tip! menasil ^O^
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

McJayJay schreef:Dank je wel jenny!
Heb je toevallig nog een tip voor mij waar ik goedkope vliegtickets kan boeken binnen Indonesie?
www.airasia.com en http://www.garuda-indonesia.com/nl/nl/index.page accepteren Nederlandse creditcards, dus daar boek ik veel vluchten vanuit Nederland. (Garuda is echter niet de allergoedkoopste maatschappij voor binnenlandse vluchten.) Echter, vliegtuigen zitten bijna nooit vol (met uitzondering van de periode rond de Ramadan), dus vaak boek ik ook ter plekke. Inderdaad, 1-2 dagen voor vertrek, dat is geen probleem. In Indonesie kan je op bijna elke straathoek een ticket boeken, of je doet het gewoon op het vliegveld.

Wil je meer zekerheid (en dus iets meer betalen) dan kan je ook boeken via http://ticketindonesia.info/nl/index.php.

Kamers boek ik meestal ook ter plekke. Soms bel ik 1-2 dagen voor aankomst even. Kamers zijn ook te boeken via booking.com en agoda.

Ook excursies boek ik daar pas. Stukken goedkoper dan hier regelen, en ik steun liever de lokale ondernemers/middenstand dan de grote Nederlandse reisbureaus.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
McJayJay

Bericht door McJayJay »

Jenny schreef:
McJayJay schreef:Dank je wel jenny!
http://www.airasia.com en http://www.garuda-indonesia.com/nl/nl/index.page accepteren Nederlandse creditcards, dus daar boek ik veel vluchten vanuit Nederland. (Garuda is echter niet de allergoedkoopste maatschappij voor binnenlandse vluchten.) Echter, vliegtuigen zitten bijna nooit vol (met uitzondering van de periode rond de Ramadan), dus vaak boek ik ook ter plekke. Inderdaad, 1-2 dagen voor vertrek, dat is geen probleem. In Indonesie kan je op bijna elke straathoek een ticket boeken, of je doet het gewoon op het vliegveld.

Wil je meer zekerheid (en dus iets meer betalen) dan kan je ook boeken via http://ticketindonesia.info/nl/index.php.

Kamers boek ik meestal ook ter plekke. Soms bel ik 1-2 dagen voor aankomst even. Kamers zijn ook te boeken via booking.com en agoda.

Ook excursies boek ik daar pas. Stukken goedkoper dan hier regelen, en ik steun liever de lokale ondernemers/middenstand dan de grote Nederlandse reisbureaus.
kijk hier heb ik wat aan! dank je wel voor je tips Jenny!
groet Jochem ^O^ ^O^
Plaats reactie