tefl/lesgeven buitenland

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
steffiebe41

tefl/lesgeven buitenland

Bericht door steffiebe41 »

Hoi, ik wil graag engelse les gaan geven in het buitenland.
welke tefl cursus kan ik hiervoor het beste doen en heeft iemand tips voor betaald lesgeven?
het liefst in azie of eventueel zuid amerika.

gr.
steffie
woutersl
Vakantieganger
Contacteer:

Re: tefl/lesgeven buitenland

Bericht door woutersl »

Hoi Steffie,

Ik weet dat ze in Maleisie mensen zoeken om Engelse les te geven, je krijgt daar ook nog een cursus. Meer informatie vind je op [verwijderd]
Succes en veel plezier!
Op zoek naar leuk vakantiewerk of vrijwilligerswerk kijk dan op http://www.wereldwerk.eu Op deze website kan je zelf reageren op werkgevers of tegen een kleine vergoeding gekoppeld worden aan vrijwilligerswerk.
Buenosdias912

Bericht door Buenosdias912 »

Inhakend op de vraag van Steffie, zou ik graag les gaan geven in Spanje. Ik wil hiervoor een TEFL cursus volgen. Is het hiervoor niet noodzakelijk om ook Spaans te kunnen spreken? Welke opleider is het beste en zijn er ook die daarbij baangarantie geven?

Alvast bedankt voor de informatie!

Groetjes,
Jacqueline
ImperialPeru
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door ImperialPeru »

Hoi Steffie,

Samen met een vriendin werk ik aan de Peruaanse NGO Oye LENA. Dit is een onderwijsproject voor kleuters maar ook voor kinderen en volwassenen met een handicap. Bovendien werken we ook samen met de ouders van de kinderen en de lokale scholen. We leren de kids sinds kort Engels aan, en willen dit graag uitbreiden.Ter plaatse kunnen we Spaanse cursussen voor je regelen als je dat wenst, want dit zou het voor jou toch ook wat fijner maken als je de taal spreekt.
Het project bevindt zich in Peru, in het dorp Curahuasi op 2u30 van de stad Cusco, weg van alle drukte en toerisme. Je zou dus zeker welkom zijn bij ons! Stuur gerust een bericht voor meer informatie (vrijblijvend uiteraard!).

Groetjes,
Valérie
Valérie - Imperial Peru Travel Agency
Http://www.i-peru-travel-tours.com
madebyjfk

Bericht door madebyjfk »

Hoi Steffie, heb je al eens gekeken op de website van Joho of Wereldactief? Zij bieden Cambridge tefl cursussen aan met baangarantieprogramma's voor Spanje en China.

Groetjes, Jeroen
Plaats reactie