Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben, maar nu zou ik graag van jullie horen wat jullie ervaring is met onderstaande:
Via We Fly Cheap kwam ik op een aanbieding voor indonesie. Nu willen wij juist in de periode september/oktober naar indonesie dus dat komt mooi uit (zou je zeggen).
Deze website stuurt me door naar http://www.budgetair.nl waar ik een ticket kan boeken van Amsterdam --> Kuala Lumpur op 15 september en terug van Yogjakarta --> Amsterdam op 5 oktober voor +/-€375 euro per persoon. Op internet is niet veel informatie over budget air terug te vinden en de weinig informatie die ik vindt is wisselend (sommige recensies positief en andere negatief). In hun algemene voorwaarden is opgenomen dat ze het recht hebben om binnen 2 werkdagen tarieven te wijzigen aangezien er een fout in de tarieven op hun website kan zitten, is dit standaard?
Als wij met 2 personen boeken scheelt bovenstaande al gauw totaal €700 op de vlucht.
Nu ben ik aan het twijfelen gebracht, wel of niet boeken bij budgetair?
Ik hoor graag van jullie!!!
Boeken bij Budget Air
-
Boeken bij Budget Air
Laatst gewijzigd door Erik op 05 jun 2014 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Boeken bij Budget Air
Budget Air is een onderdeel van Travix beter bekend van de naam Cheaptickets. Je mag er dus vanuit gaan dat het een betrouwbare site is en soortgelijke voorwaarden heeft als bij Cheaptickets.
-
Hoi Erik, dank je wel voor je reactie. Ik heb n.a.v. je bericht even gezocht op Cheaptickets en hier dezelfde aanbieding gevonden. Daar het ticket maar geboekt, voelt toch iets prettiger!
Ik zie dat jouw probleem ondertussen is opgelost, maar hierbij toch een bericht over mijn ervaringen met enkele goedkopere boekingsites. Dit omdat ik ook altijd twijfel over de 'echtheid' ervan.
Ik heb wel eens bij Budget Air geboekt. Geen problemen gehad. Onlangs ook via Tripair geboekt. Dit schijnt een Griekse boekingsite te zijn. Ook hier geen problemen gehad.
Ik heb wel eens bij Budget Air geboekt. Geen problemen gehad. Onlangs ook via Tripair geboekt. Dit schijnt een Griekse boekingsite te zijn. Ook hier geen problemen gehad.