Money, money, money...Must be funny...living in a rich mens world

Wat onze kostenraming betreft zouden we een zicht willen krijgen op het +- dagbudget dat we nodig hebben voor bepaalde gebieden van Maleisie/indonesie
Even een beetje info wat betreft onze manier van reizen en levensstandaard:
We kunnen zonder veel luxe - meestal nemen we shared bathroom - indien er hier wat euro's mee uit te sparen zijn.
We duiken niet. Tenzij mijn man misschien op sommige plekken wel enkele duiken wil doen, maar dat valt te betwijfelen.
We eten altijd lokaal eten. Transport met lokale aanbieders als het kan.
Af en toe huur van scooter.
We nemen echter wel de tijd om dingen te bekijken en zullen niet snel besparen op toegangsgelden van bezienswaardigheden. Al moeten er natuurlijk wel af en toe keuzes gemaakt worden. Wanneer we naar een natuurpark gaan en er zijn toers te doen zijn we meestal geneigd om steeds de langere versie te nemen (3 dagen of 4 dagen, dan gaan wij voor de 4 dagen)
Af en toe durven we wel betalen om iets 'uitzonderlijker' te doen. bv in Bolivie betaalden we 250 euro voor een trip van 6 dagen. Was wel echt tof!!
We reizen ook vrij traag. Ik heb omwille van gezondheidsredenen af en toe een rustdag nodig, we nemen af en toe nachtbussen maar vinden het ook niet erg om omwille van uitzicht/mijn nachtrust overdag een reisdag te hebben. We kunnen af en toe wel langer op een plek blijven omdat we gewoon trager dingen bezoeken alsook luieren.
Voorbeeld: 5 weken Cambodja, 38 euro pd/2p, 6 weken Laos - 39 euro/pd/2 personen
Bedragen zijn dus steeds voor ons 2
Enig advies betreffende:
Sabah, Sarawak, Sumatra, Sulawesi (periode kan tussen juli-december)
Myanmar (kan tussen november-december)
Flores, Lombok???
Jullie hoeven geen rekening te houden met lowcost airlines vluchten tussen de verschillende eilanden. Daar hebben we nog een potje voor
bedankt voor het meedenken
Groetjes Ellen