Eerst wat achtergrond info:
Februari 2014 ga ik voor een maand naar NZ. Ik ben 30 jaar en ik wil daar graag veel activiteiten doen, mooie dingen zien en gaan fotograferen. Een keertje goed en gezellig feesten vind ik ook prima en gezellig. Maar dat hoeft voor mij niet elke nacht.
Ik heb inmiddels wat topics gelezen over de hop-on hop-off bussen in NZ maar die zijn toch alweer wat gedateerd.
Want ik wilde in eerste instantie op aanraden van mijn neefje Magic Bus boeken maar die bestaat helaas niet meer. Deze is overgenomen door Kiwi Experience.
Nu staat Kiwi echter bekend als een 'fuck truck' volgens een collega op het werk. Een echte party bus zegt hij ....met veel jong volk.
Nu heb je dan ook nog Stray. Komt iets serieuzer over voor mijn gevoel maar ik wil ook niet dat het te saai wordt in de avonden. Ik zoek beetje een gulden middenweg. En ik twijfel dus welke hop-on hop-off bus ik moet gaan pakken.
Ik neig momenteel iets meer naar Stray omdat die iets serieuzer overkomt.....maar ik ben bang dat ik in hostels terecht kom met mensen die echt alleen maar voor het sightseeing gaan en niet eens een avondje willen gaan stappen.
Iemand die zich herkent in mijn achtergrond verhaal en tips kan geven?

- Stray of Kiwi?