Niet altijd. Ik had van tevoren een viersterrenhotel geboekt via Agoda voor de helft van de prijs. Wacht niet te lang met boeken, meestal zijn er niet zoveel last-minute aanbiedingen...Thaitanium schreef:Je betaalt tenslotte altijd meer als je iets van te voren regelt..
Rondreis door Thailand Laos Cambodja
-
- Reisexpert
Re: Rondreis Thailand, Laos en Cambodja
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
-
- Reiziger
Ik zou dan in Bangkok toch wel een hostel nemen, stuk gezelliger en kans dat er meteen andere mensen dezelfde kant opgaan als jij.. Maar aan de andere kant, 4 sterren hotels in Bangkok kosten niks
-
- Reiziger
Tja,,, maar boeken schept verplichtingen, bovendien kan de zooi wel een bouwkeet zijn....
Keus genoeg,,, gewoon even kijken en pingelen aan de deur....
Ah peng mak mah (erg duur) I stay a few day's I need may peng (goedkoper) discount...
Beetje thais/engels gebrabbel doet het altijd goed
en das weer geod voor de knip
khap kung khap
Keus genoeg,,, gewoon even kijken en pingelen aan de deur....
Ah peng mak mah (erg duur) I stay a few day's I need may peng (goedkoper) discount...
Beetje thais/engels gebrabbel doet het altijd goed
en das weer geod voor de knip
khap kung khap
war je ook zou kunnen doen is de speedboat ipv de slowboat van Huay Xai naar Luang Prabang te nemen. Mijn vriendin en ik vertrekken over 4 maanden ook naar Azie en doen daarbij ook de landen aan waar jij naar toe gat. Echter hebben we voor Thailand, Laos en Cambodja wel ongeveer de dubbele periode uitgetrokken.
In ieder geval zou jezelf wat meer rust kunnen gunnen in een andere stad als je de speedboot neemt. Deze doet er volgen mij een uur of 7/8 over ipv de 2 dagen met de slowboat. Iets om over na te denken?
In ieder geval zou jezelf wat meer rust kunnen gunnen in een andere stad als je de speedboot neemt. Deze doet er volgen mij een uur of 7/8 over ipv de 2 dagen met de slowboat. Iets om over na te denken?
-
- Reiziger
Die speedboat is inderdaad sneller, ook wel een stuk gevaarlijker. Ik heb die dingen voorbij zien razen. Dan zit je dus de hele reis ineengedoken met zwemvest en reddingshelm op terwijl je langs de rotsen raast. Schijnen af en toe toch wel wat ongelukken te gebeuren.. Beter 1 dagje verliezen en heelhuids aankomen. Plus dat er onderweg genoeg te zien is.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Speedboat werd toen ik er was ook zeer afgeraden, paar weken eerder nog een ongeluk gebeurd.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
nee die speedboat gaat hem niet worden.. te gevaarlijk inderdaad..
Ik had nog een vraag over een vliegticket van Phom Penh naar Bangkok. Kan ik deze het beste online al kopen via Air Asia of gewoon op het vliegveld zelf? een paar weken geleden kon ik nog voor 40 euro vliegen maar nu zijn de tickets 2x zo duur.. Iemand ervaring met tickets op het vliegveld zelf kopen? misschien is dat goedkoper?
Ik had nog een vraag over een vliegticket van Phom Penh naar Bangkok. Kan ik deze het beste online al kopen via Air Asia of gewoon op het vliegveld zelf? een paar weken geleden kon ik nog voor 40 euro vliegen maar nu zijn de tickets 2x zo duur.. Iemand ervaring met tickets op het vliegveld zelf kopen? misschien is dat goedkoper?
Bij de meeste lowcost maatschappijen betaal je last-minute of op het vliegveld juist veel meer dan van te voren boeken. Ik zou nu boeken of als je nog tijd hebt je abonneren op de nieuwsbrief dat weet je het direct als er nog een actie voorbij komt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
ok.. dan ga ik vandaag via Air asia boeken.. wil niet straks nog meer dan 80eu betalen voor een ticketTikva schreef:Bij de meeste lowcost maatschappijen betaal je last-minute of op het vliegveld juist veel meer dan van te voren boeken. Ik zou nu boeken of als je nog tijd hebt je abonneren op de nieuwsbrief dat weet je het direct als er nog een actie voorbij komt.
-
de ticketprijzen varieren ontzettend en air asia is nietde enige die vluchten heeft. ik zou zeggen hier boeken. geeft veel meer flexibiliteit qua reizen en geloof me, elke afgesproken datum is klote! je vind hier echt wel iets cheaps
grtz uit zuidoost azie
grtz uit zuidoost azie