Het kan wel zo zijn dat je Nederlandse bank je geen kosten in rekening brengt maar de Australische bank doet dat dus wel. Als ik met mijn ANZ pasje pin bij de Westpac brengen ze me dat zeker in rekening dus als jij met je nederlandse pas pint bij een Australische bank gaan ze je zeker kosten in rekening brengen.. Ik ging ook met een Rabobank rekening naar NL en dacht het zelfde als jij maar dat was dus niet zo..Francine schreef:
- Ik heb zelf een betaalpakket van ING met een bankpas en een creditcard. Met dit betaalpakket betaal ik geen kosten voor het opnemen van geld. Wel kun je met deze pas (en andere Nederlandse passen) vaak niet gewoon betalen in de supermarkt. Ik pinde gewoon per keer geld bij een pinautomaat en betaalde contant.
.
Als ik jouw was zou ik een Australische rekening openen en daar geld op storten. Als je naar de supermarkt gaat kun je gewoon lekker pinnen ipv altijd contant geld te hebben. Daarbij werkt je bank pasje ook als een debit card dus kun je hem ook goed gebruiken als creditcard.
Check sky scanner eens voor vliegreisjes.. Vliegtuigmaatschappijen zoals Air Asia en Jetstar is altijd goedkoop!