Eten mee in je bagage met binnenlandse vluchten??

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Fryslan89
Vakantieganger

Eten mee in je bagage met binnenlandse vluchten??

Bericht door Fryslan89 »

Ik had nog even een vraagje. Ik weet dat je geen eten mee kan nemen in je bagage naar Australie.
Alleen heb ik 2 binnenlandse vluchten en ik wil graag met mijn eerste binnenlandse vlucht eten meenemen ivm ontbijt de volgende dag.
Mag je wel op binnenlandse vluchten in Australië eten meenemen in je bagage?
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Re: Eten mee in je bagage met binnenlandse vluchten??

Bericht door Moira »

Wat wil je gaan meenemen. Fruit is nog steeds een probleem als je dat binnen Australie gaat vervoeren.
Hier de website waar dat ook staat http://www.daff.gov.au/aqis/travel/within-australia
Fryslan89
Vakantieganger

Bericht door Fryslan89 »

Nou ik denk wat brood en beleg enzo voor ontbijt. Kom namelijk laat aan in de avond en dan zijn de supermarkten niet meer open. Ik moet de dag erna zeer vroeg weg voor een activiteit vandaar wou ik wel graag wat meenemen vanuit vliegtuig.
Moira
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Moira »

Als je op de URL klikt en daar even rondkijkt kun je precies vinden wat je wel en niet mag invoeren binnen Australie.
Daan
Wereldreiziger

Bericht door Daan »

Volgens mij moet brood met beleg geen probleem zijn. Op een binnenlandse vlucht van Cairns naar Alice Springs kwamen wij erachter dat we nog broodjes in de tas hadden. Die hebben we in Alice Springs uiteindelijk nog rustig op kunnen eten. Op binnenlandse vluchten had ik sowieso de indruk dat de controles veel minder streng zijn. Fruit zou ik wel mee oppassen, want daartoe wordt je er specifiek op gewezen dit weg te gooien.
Plaats reactie