Boot van India naar Sri Lanka

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
Boudewijn

Boot van India naar Sri Lanka

Bericht door Boudewijn »

Beste Reizigers,

Ik ben van plan om deze zomer naar India en Sri Lanka te gaan. Mijn tickets zijn al geboekt en ben van plan om te landen in Mumbai vervolgens naar het zuiden te reizen en hier de boot te nemen naar Sri Lanka. Ik ben helaas iets te enthousiast geweest en heb zonder al te grondig te zoeken naar goede informatie een enkele van colombo terug naar mumbai geboekt.

Mijn vraag daarom:

Kan iemand mij bevestigen die er recent geweest is oid dat er een boot gaan van india naar Sri Lanka. Alternatief zou veel minder leuk zijn, namelijk terug reizen naar Chennai en daar vliegen naar colombo.

in ieder geval bedankt

Groetjes Boudewijn
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Boot van India naar Sri Lanka

Bericht door Tikva »

Kijk eens bij oudere topic onderwerpen. Deze vraag is recent gesteld. Bij mijn weten is er momenteel geen boot meer in 2011 is die een tijdje weer gegaan maar nu alweer gestopt.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Boudewijn

Bericht door Boudewijn »

Bedankt voor je reactie. Er zijn inderdaad veel oudere posts over maar zou graag wat up to date informatie willen.

bedankt
Krijntje

Bericht door Krijntje »

Heyyy,

Ik ben ook van plan om met de boot van India naar Sri Lanka te gaan, ben aan het rondneuzen geweest, maar de laatste boot is in beslag genomen vanwege de niet betaalde cateringrekening zoals wellicht bekend...

Er zijn berichten gekomen over een andere boot, zelfs iets over rameswaram naar mannar, maar er is nergens iets over te vinden...

Weet iemand hier een antwoord op? Ik zit nu in Kochi en wil graag binnen een week in Sri Lanka zitten...

Groet Krijn
Boudewijn

Bericht door Boudewijn »

Hoi Krijn,

Ik heb veel rond gemailed en blijkt dat de bot die er mogelijk zou zijn, heel onregelmatig gaat. Ook zijn de wateren tussen India en Sri Lanka niet veilig. Mocht je toch met de boot op Sri lanka terecht weten te komen. Ben ik heel nieuwsgierig hiernaar. Ik hoor het en succes!

groetjes Boudewijn
Krijntje

Bericht door Krijntje »

Komende week zal ik lokaal is informeren bij zowel Tuticorin als Rameswaram om te kijken wat er mogelijk is... Als er niks is is vliegen voor 50 euro voor een enkeltje vanaf Chennai altijd nog een goede optie.
Boudewijn

Bericht door Boudewijn »

Hoi Krijn,

Oke voor het geld hoef je het dus niet te laten. Ik ben benieuwd hoe je uiteindelijk in Sri Lanka bent gekomen, laat het weten.Ik zou zelf veel liever met de boot gaan aangezien je dan niet vast zit aan een van te voren vastgestelde datum. Ook dacht ik dat lastminute vanaf chennai wel stuk duurder zou zijn.

Groetjes
Krijntje

Bericht door Krijntje »

Aan iedereen per 11 Februari 2013:

Er gaat GEEN boot vanaf Tuticorin OF Rameswaram naar SRI LANKA.

Ik heb alle mogelijkheden opgezocht, heb de steden bezocht (verblijf momenteel in Rameswaram) en het is niet mogelijk.

Beter om te vliegen, je wilt niet beginnen aan cargotransport naar Sri Lanka, dat is bijna onregelbaar...

PS: Wel onwijs gaaf en raar te gelijk wanneer je op het puntje van India staat, Sri Lanka aan de overkant en wetend dat het godsonmogelijk is om daar heen te gaan per boot.

Groet Krijn
Plaats reactie