Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door ricardobuma »

Gefeliciteerd!

Meen me te herinneren dat je internationaal toeristisch management op de NHTV studeerde, toch? Kans is groot dat ik daar volgend jaar ook start, dus dan weet ik waar ik kan aankloppen voor info ;)
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ ricardo, Klopt! Leuk dat je mss ook naar Breda komt om te studeren! Vind het een leuk opleiding enige nadeel is dat de banen op moment niet voor het oprapen liggen, maar goed zal vast iets leuks vinden ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

*gaap* :Z
Veel slaap zit er niet in, met een zieke man naast je.......... Me is moe!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Reismeis, join the club... Gisteren na enen terug van m'n cursus, vanmorgen om 6 uur op.

Vandaag open avond, wat betekent dat ik een extra lange werkdag (14 uur) heb. Totaal geen zin in! Dit weekend weer aan de slag in m'n huisje. :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Mijn eerste werkweek zit er op! Pff, nou wat een week. Heb al een hoop gezien en gehoord, onder andere op managementniveau.
Ik ben groepsleerkracht, samen met een Chinese leerkracht, maar zij weet dat nog niet en mag het ook nog niet weten ivm toekomstige veranderingen.... Verder zijn er heel veel regeltjes die bijna op het absurde af zijn.

Nu nog 1,5 uur wachten tot m'n vriend thuiskomt. We hebben tegenwoordig een LTA (living together apart) relatie. Hij werkt van 9.00 tot 24.00. Ik slaap als hij thuiskomt en wanneer ik opsta draait hij zich nog een keer om. Straks dus even zien of hij veel veranderd is de afgelopen week ;)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Olaa! Ik ben weer terug na 3 weken Cuba met Djoser, echt een fantástische tijd gehad en een zeer mooie rondreis gemaakt. :) Cuba is een bijzonder land.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

En, Yvonnetje? Was hij veel veranderd? ;) Balen zeg, dat jullie elkaar zo weinig zien..

Michelle, welkom terug!! Cuba lijkt mij ook echt fantastisch!!

Ik ontving zojuist een leuk mailtje: Onze etickets staan klaar *O* Nog 3 weekjes wachten, whoehoe!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Balen, Yvonne! Blijft dat het hele semester zo?

Reismeis, ik ben het kwijt. Waar ging je ook alweer heen?

Ik ga zo aan de slag met puinruimen. De aannemers zijn klaar, jippie! En verven, en... en... en. Er is best veel te doen :) Heb ook zin in morgen om Travelator weer te zien :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, fijn dat de aannemers klaar zijn, sterkte met opruimen, verven etc! Veel plezier morgen, doe je Trav de groetjes? Wij gaan naar Tunesië.
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

Yvonne: van 9 tot 24u werken?? huh??
Allessinds veel succes de komende periode, moet niet gemakkelijk zijn

Ik heb gisteren mijn laatste dag gewerkt. Nu ben ik 1 weekje werkloos en 1 februari start ik op een nieuwe job. - schrik!!! - maar weet ergens in mijn achterhoofd dat het vast wel goed afloopt. Vind het gewoon eng om naar een nieuwe job te gaan omdat ik nu geen controle heb op de dingen en niet weet wat ik er mij moet bij voorstellen.
't is een job van 1 jaar met een proefperiode van 6 maanden maar wel een zwangerschapsvervanging. Dus hopelijk gaat alles goed in de baby-buik.
Bjorn zit al een week thuis van het werk en nog een week te gaan: zit met kalk op zijn schouderpezen. Zeer vervelend want moet waarschijnlijkk geopereerd worden. Vragen ons af hoe lang hij out gaat zijn.
Ons reisje naar Kreta kan dus nog niet geboekt worden. Voor mijn ouders is dat serieus balen want 't is voor hen en met hen dat we gaan.
Dit weekend is het lazy weekend en komende week ook. :-)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Jenny schreef:Balen, Yvonne! Blijft dat het hele semester zo?
Ja, helaas wel. Hij doet een internship van 9.00 tot 14.00 en werkt van 16.15 tot 00.15. De internship is tijdelijk, maar werk is wel vast. En met het ook op de toekomst is dus nu even het beste, om het op deze manier te doen. Het is even bikkelen, maar komt wel goed.

Fijn dat de tickets klaar staan Reismeis! Wanneer gaan jullie ook alweer?

Zaratoestra, fijn dat je al zo snel met je nieuwe werk kunt beginnen. Een proefperiode van 6 maanden?? Dat is wel heel lang!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
zaratoestra
Reisexpert

Jep, proefperiode van 6 maand. in de sociale sector - althans waar ik altijd gewerkt heb - is dat gebruikelijk. Ondertussen heb je wel een tussentijdse evaluatie maar na 6 maanden beslissen ze of ze je gaan houden of niet

Thums up voor je vriend hoor Yvonne en veel succes nog
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is.

Gisteren laatste dagje gewerkt, pas 3 juni weer beginnen wel zelfde werkgever maar plek weet ik nog niet. Raar hoor ben echt nooit meer dan een paar dagjes vrij en dan thuis. Normaal ga je op reis of je thuis omdat je ziek bent. Volgende week maar eens beginnen met het lijstje zoals kaartjes maken, babykleren wassen, tas voor het ziekenhuis klaar maken daarna ga ik het ontspannen wel oefenen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
zaratoestra
Reisexpert

@Tikva, tis niet heel lang meer he. Veel succes met de laatste regelingen en geniet nog maar even op jullie tweetjes
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Iedereen is weer lekker druk.

@globeskater. Wat is een leuke baan in toerisme? Stuur maar een pb.

Ik heb mijn trip berlijn moeten verzetten. Mijn baas trok mijn vakantie in. Nu ga ik in april. Ben ik gelijk van het probleem af van mijn ......oh god....40 ste verjaardag....

Tips voor berlijn zijn welkom. Zal zo wel even een topic starten
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie