Volgende week zondag vlieg ik terug naar Melbourne, met een overstap in Brisbane, om mij farmwork te doen voor het 2de jaar visa.
Maar ik vraag me af als het nog een goed idee is wegens de bosbranden, ben bang dat door bosbranden veel boerderij'en zijn getroffen/afbrand, en daar door weinig/minder mensen zoeken.
Dus zou het verstandig zijn om in QLD voor Farmwork te zoeken in plaats van Victoria?
Alvast bedankt ben benieuwd...
Is het nog verstandig om naar Melbourne te gaan I.V.M bosbra
Re: Is het nog verstandig om naar Melbourne te gaan I.V.M bo
Ik denk dat je het beste contact kan opnemen me de lokale visitor centre om te zien wat de situatie is waar je geen wil. Waarschijnlijk kan je plaatselijke visitor centre je wel met telefoon nummers helpen.i
Its not about destenation, its the journey that matters.
Misschien worden er juist wel extra mensen gezocht om bepaalde dingen weer op te bouwen? Je weet het niet. Daarom zou ik net als Koen adviseren om lokaal informatie in te winnen. Maar mijn vermoeden is dat je er wel terecht kunt.
http://www.blazeaid.com
Dit heb ik voor mijn 2nd working holiday gedaan!! Ik heb het in Tully gedaan na cyclone Yasi!
Je gaat iedere dag naar een andere farm, soms meerdere dagen op 1 farm. Je krijgt lunch op de farm en avond eten op de basecamp..
Ik vond het een fantastische ervaring omdat het werk zeer gewaardeerd wordt en je ook echt iets goed voor de farmers doet!
Denk er maar eens over na!!
Dit heb ik voor mijn 2nd working holiday gedaan!! Ik heb het in Tully gedaan na cyclone Yasi!
Je gaat iedere dag naar een andere farm, soms meerdere dagen op 1 farm. Je krijgt lunch op de farm en avond eten op de basecamp..
Ik vond het een fantastische ervaring omdat het werk zeer gewaardeerd wordt en je ook echt iets goed voor de farmers doet!
Denk er maar eens over na!!