Kan ik mobiel bellen in Australie?
mobiel bellen naar mobiel in australie
hoe kan ik met mijn mobiel een prepaid in aussie bellen?
Re: mobiel bellen naar mobiel in australie
Op dezelfde manier zoals je dat gewend bent, enige verschil is dat je de land code er voor moet zetten. Van Australië is de landcode +61 (of wel 0061) daarna het nummer zonder de 0 van 06- etc etc.
ok dank je erik, ik denk dat er iets met de provider is, via de vaste lijn lukt het inmiddels via mobiel niet. grts eveline
Je belt dus met een Nederlands nummer naar een Australisch nummer toch?
-
- Reiziger
soms moet je als volgt een nummer intoetsen: 001161mobielnummer.
deze 11 code moet er soms tussen.
deze 11 code moet er soms tussen.
Home is where the heart is, away is where the soul sings!
-
welk soort gsm toestel
Voor europa volstaat een dual band.
Voor VSA is het een Tri band.
Voor Azie is het een quatro band.
Wat heb je nodig voor australie. Kan iemand mij helpen aub
Wat heb je nodig voor australie. Kan iemand mij helpen aub
Re: welk soort gsm toestel
Daar heb je een dualband voor nodig (net als in Europa).
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: welk soort gsm toestel
Toevoeging: voor Japan en volgens mij ook Zuid-Korea heb je 3G nodig, quadband is daar nutteloos.carine carnas schreef:Voor europa volstaat een dual band.
Re: Bellen vanuit Australië
Volgens mij is het met dual band mogelijk. Ik had destijds een nokia 3310 waarmee ik gewoon kon bellen. Wel even zorgen dat je telefoon simlock vrij is.
Re: Bellen vanuit Australië
Vodafone heeft niet echt een goed netwerk als je zeg maar meer naar de outback gaat trekken. Telstra is hier steeds het beste mee maar ook het duurste..
Optus is best goed en goedkoop!! Voor naar huis bellen check connect 4 less eens. Er zijn ook andere providers waarmee je goedkoop kunt bellen naar Nederland zoals Lebera.
Optus is best goed en goedkoop!! Voor naar huis bellen check connect 4 less eens. Er zijn ook andere providers waarmee je goedkoop kunt bellen naar Nederland zoals Lebera.
Bellen in Australie
Hallo!
Ik wou nog even iets vragen met betrekking tot bellen in Australie.
Ik ben van plan om een simlockvrije mobiel mee te nemen vanuit hier en daar een simkaart te gaan kopen.
Ik hoorde via mijn telefoonwinkel dat er ook wel een kans is dat de mobiel alleen Europees simlockvrij kan zijn en dat je dat alleen kan ervaren als je er bent.
Als het nu zo is en hij wil inderdaad niet in Australie, kan ik daar dan ook een goedkope mobiel kopen met een Australische kaart of zijn er andere opties dan wat ik daar kan kopen?
Ik wou nog even iets vragen met betrekking tot bellen in Australie.
Ik ben van plan om een simlockvrije mobiel mee te nemen vanuit hier en daar een simkaart te gaan kopen.
Ik hoorde via mijn telefoonwinkel dat er ook wel een kans is dat de mobiel alleen Europees simlockvrij kan zijn en dat je dat alleen kan ervaren als je er bent.
Als het nu zo is en hij wil inderdaad niet in Australie, kan ik daar dan ook een goedkope mobiel kopen met een Australische kaart of zijn er andere opties dan wat ik daar kan kopen?
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Bellen in Australie
ik heb in 2005 gewoon mijn nederlandse tel kunnen gebruiken.
Maar ze verkopen daar ook gewoon goedkope telefoons met simkaart.
dus geen probleem mocht je onderweg problemen ondervinden. \
De mijne heeft het daar ook begeven en heb toen gewoon een nieuwe gekocht.
Maar ze verkopen daar ook gewoon goedkope telefoons met simkaart.
dus geen probleem mocht je onderweg problemen ondervinden. \
De mijne heeft het daar ook begeven en heb toen gewoon een nieuwe gekocht.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
http://www.rocomo.nl
- Kims
- Reisexpert
Hi,
Waarschijnlijk werkt je telefoontje hier prima met een Australische sim. Die kosten $2 gemiddeld. Mocht je naar wat kleinere en afgelegen plekken willen gaan, dan is Telstra het slimste om aan te schaffen. Iets minder aantrekkelijke deals, maar ze hebben gegarandeerd het meeste bereik.
Inderdaad als niet, dan heb je voor zo'n $50 een simpel mobieltje met sim en vaak iets van $10 tegoed erbij.
Veel plezier!
Waarschijnlijk werkt je telefoontje hier prima met een Australische sim. Die kosten $2 gemiddeld. Mocht je naar wat kleinere en afgelegen plekken willen gaan, dan is Telstra het slimste om aan te schaffen. Iets minder aantrekkelijke deals, maar ze hebben gegarandeerd het meeste bereik.
Inderdaad als niet, dan heb je voor zo'n $50 een simpel mobieltje met sim en vaak iets van $10 tegoed erbij.
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Goede vraag dit!
Ik wil mijn iPhone4 mee nemen en er daar voor 2 maanden een simkaartje in stoppen, maar iemand hier ervaring mee? Of te wel; verkopen ze in Australie ook die kleine iPhone simkaarten met month-to-month basis of prepaid tegoed?
Ik wil mijn iPhone4 mee nemen en er daar voor 2 maanden een simkaartje in stoppen, maar iemand hier ervaring mee? Of te wel; verkopen ze in Australie ook die kleine iPhone simkaarten met month-to-month basis of prepaid tegoed?